• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Karin, vad skönt att allt är sin ordning trots blödningarna. Men bra att du kollade upp det så att du inte behöver oroa dig.

Nu är vi på plats i Alicante. Spännande och nervöst på samma gång.

Pippi, kul att vi fick chans att hälsa på varandra. Lycka till!!

Kram

• myran6801

Pippi, har tänkt på dig idag och hållit tummarna hårt! Vi har haft en fantastisk dag med svensk sommarvärme och bara njutit av god mat och ledighet. Gillar att komma tillbaka till en stad en andra gång, lite som att komma hem. Vi lyxade lite denna gång och bor på jätte fint hotell precis vid havet. Hoppas nu bara våra frysisar överlever imorgon så att det inte blir platt fall. Ja som ni förstår har jag svårt att tro på ngt efter alla misslyckanden. Men jag är tacksam för ert stöd! Ni är guld värda!!
    Kram

• myran6801

Nu är vi hemma igen. Kort besök i Alicante denna gång. Allt har gått bra och nu ruvar jag på två blastocyter varav den ena var av lite bättre kvalitet enligt embryologen. De ringde halv tio imorse och sa att vi var välkomna klockan halv elva och elva satte de igång. Som vanligt var allt proffsigt och bra. Nu kan vi bara hoppas det går vägen.
    Vi hade fantastiskt väder och min man fick tom lite solbränna igår. Vi hann med lite shopping och igår kväll åt vi en fantastisk middag. För er som ännu inte varit på IVI Alicante så är det jätte smidigt att ta sig fr flygplatsen in till stan, tar ca 20 min och bor man centralt så tar det 10 min t kliniken med taxi. Så åker man som vi 2 dagar så känns det ändå inte stressigt. Kan vara bra för er andra att veta.

Pippi, hur går det för dig? Tänker på dig!

Kram

• myran6801

Germany, tack för din hälsning!!!! Jag blir så glad för att du finns och stöttar!!! Kram finaste du

• myran6801

Pippi, grattis till sex finisar!!! Såklart de kommer att gå bra!!! Tråkigt att det är mulet. Ni får åka på en utflykt så att ni kan tänka på annat. Jag minns hur jobbigt väntan var fr förra ggn vi var nere. Denna ggn var oron annorlunda för nu skulle de ju överleva och inte utvecklas. Ja aldrig får man koppla av. Lycka till och försök att ha lite skönt. Kram

• myran6801

TyckOmMig, grattis till plus!!!!! Härligt med glada nyheter så här på morgonen. Avtog blödningen när du ökade progesteron? Tar du Fragmin och Trombyl eller bara Fragmin?
    Ha en fin dag!

• myran6801

Knasse, vet hur svårt det är men till slut så tror jag magkänslan avgör. Som du säger så tycker man ju kliniken är jätte bra när det lyckas. Statistik är ju trots allt statistik och tyvärr är det alltid några som tillhör den gruppen som ingen vill vara i.. Egentligen är det när det går åt pipan klinikens proffsighet verkligen ställs på prov. Lycka till med ditt val!

• myran6801

Pippi, det låter ju fantastiskt lovande!!! Snart är du ruvare vännen!!!! Härligt att ni fick lite strandliv igår oxå. Bra att boosta kroppen med D-vitamin. Lycka till! Kram

• myran6801
    Pippi70 skrev 2013-04-21 11:09:35 följande:
    På väg hem med endast ett litet frö i magen. Den enda lilla som klarat sig...men det var en "wonderful blastocyst":) Efter chocken och sorgen jag fick i går när vi kom till kliniken för transfer och fick veta att det bara fanns ett endaste att sätta in, Har jag hämtat mig och ser det nu på ett helt annat sätt.. Vi har fått en liten kämpe:) Min man har varit positiv hela tiden och stöttar, Han säger att det spelar ingen roll att vi inte kunde sätta in två som vi tänkt, Spelar ingen roll att vi inte fick några till frysen.. Vi kommer inte behöva det, för "this is the one" Tur jag har honom:) KRAM

Grattis till er lille kämpe! Såklart detta kommer gå bra, kvalitet är bättre än kvantitet!!!! Det behövs ju bara ett guldägg. Men jag förstår din chock efter en lång ovisshet. Men nu ska du ta hand om dig  så att den lille kan boa in sig ordentligt. Underbart att din man finns där och kan stötta när det känns jobbigt. Stor stor kram
Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?