• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Majandra

Min mens är tillbaka idag :) jag har tagit rosenrot i tre dagar och nu dök den upp igen. Så nu blir det snart dags att göra bebis igen, alldeles lagom till semestern. Men nu kan det som tidigast bli en mars-bebis då, låter toppen :)

• Soffipropp

Men om man ska äta rosenrot, då har jag hört att man ska börja 1 dagen när mensen börjar. Eller är jag helt ute o cyklar.

• Majandra

Ja jag har läst det också men var så less på att aldrig få mens. Så läste att rosenrot påverkar cykeln så då chansade jag lite. Sen kanske mensen låg på lut och tänkte komma idag ändå :) Men nu då, lika bra att fortsätta fram till beräknad äl?

• Soffipropp

Jag funderar på att strunta i ÄL tester denna månad. Men det borde väl räcka o mysa på varannan dag då, för då lär man ju inte missa ÄL. Eller vad säger ni?

• Angie08

Majandra: va skönt för dig :) då kan du äntligen börja bebisverkstad :)

Soffi: de borde funka tycker jag :)

• Angie08

Jorå det går framåt :) fick ju mens så är ju inte gravid men fortsätter att hoppas på att det kommer snart :)
    Hur går det själv?

• Soffipropp

Jag fick ju också mens, så det är bara att fortsätta mysa till det igen. Hur ofta tänker du köra denna månaden? Jag funderar på att köra varannan dag fram till några dagar efter ÄL.

• Soffipropp

Den här månaden ska jag försöka att inte fokusera så himla mkt på bebisverkstaden, utan bara mysa ca varannan dag. Fast inte lätt att släppa det när det är det enda man vill.

Svar på tråden Vågar man testa?