• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Majandra

Nu har jag beräknad ägglossning tisdag nästa vecka, och imorgon kommer sambon hem från en tjänsteresa. Nu är jag så less på att vänta, nu vill jag få mitt plus den här gången. Inte lättare av att tillbringa kvällen med en vän i v36 och en vän med en bebis på ett halvår. Jag vill också. Men att det ska vara så knepigt att bli gravid. Blir så frustrerad.

• Angie08

Majandra: vad jobbigt för dig :( men det är säkert din tur snart också, vi får ju hoppas på det iallafall :)
    Är också väldigt less på att aldrig plussa och även om jag skulle göra de så kommer jag noja fram tills jag vet att det sitter rätt och hjärtat tickar på.

• Soffipropp

Ja usch ni är inte ensamma om att vara frustrerade o förvirrade mm. Att det är så orättvist att vissa plussar på direkten

• Majandra

Ja verkligen. Folk blir gravida till höger och vänster och försöker inte ens. Men det kommer nog snart. Lilla bebisen igår, hon var så söt och det var ju så spännande för hon andra som bara har några veckor kvar till sin bebis. Iom att vi inte ens fått plus än så är det så länge kvar tills vi ens är där de är nu... Men idag kommer sambon hem så förena nytta med nöje och få en massa mys så kanske det blir en bebis :)

• Angie08

Nu är nog äl över iallafall :) nu väntar bara en enormt låååång väntan till bim.
    Hoppas nu tanten håller sig borta för oss alla :)

• Soffipropp

Hade ÄL förra veckan i torsdags ungefär. Och idag känns brösten spända. Men så tidigt kan man ju inte ha några tecken. Det är väl inbillning som vanligt:(

• Majandra

Jobbig väntan när man lever typ två veckor i taget såhär. Idag har jag beräknad äl så snart börjar min långa väntan mot bim också. Känns fel att längta två veckor fram såhär när semestern precis startat.

• Angie08

Idag har jag haft "mensvärk", undrar varför :/
    Har bim mellan 16/7 och 22/7 så är lite oklart men vi har myst varannan dag genom nästan hela månaden så borde funkat tycker jag. Hur går det för er andra?

• Tovo

Har läst igenom tråden, det är så spännande!! Vet hur det känns att gå och vänta och inget annat än den där jävla äl och bim dagen blir ett enda vitt varr.. När jag "släppte" allt å bestämde mig för att "blir det så blir det" så blev det :))
    Har nu en ny man och börjar bli bebissugen och hoppas kunna bli gravida i höst!! Fortsätter följa er och kanske vi plussar samtidigt alla?? :)) önskar hur som er alla stort lycka till och hoppas på + denna månad!! :))

• Soffipropp

Har haft en molande smärta i höger äggstock idag. Och när jag gick o la mig nu så har jag haft en molande värk i nedre delen av magen. Skumt

Svar på tråden Vågar man testa?