• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Jag har bim mellan 16-22/7. Har känningar som vanligt, förmodligen för man hoppas så mycket :/
    Har du testat än?

• Soffipropp

Nej inte testat än. Väntar nu till BIM i alla fall. Har inte ens några test hemma. Du då?

• Angie08

Tänkte testa imorgon men tycker det känns jobbigt att de testen jag har från tl tydligen ger tydliga spöckstreck :(

• Angie08

Jo de kan jag göra men köpte tl och sen fick jag reda på att de gör spökstreck typ hela tiden. Men vi får se hur det går :)
    Håller tummarna för dig!

• Angie08

Jag orkade inte vänta tills imorgon så tog testet nu och har inte kissat på 2 timmar. Tror fan att jag plussat :) på riktigt !!
    Blir test imorgon också så jag får se om de blivit starkare :) hoppas, hoppas!

• Soffipropp

Har du tagit något test nu på morgonen? Jag tkr jag har ömma bröst och lite mer ådror på dem. Molvärk i magen mm. Men det är nog bara inbillning.

• Angie08

Jag har tagit test nu, ser ut som det igår. Hcg ökar ju varannan till var tredje dag :) så jag hoppas de e starkare snart eller att jag får gravid på digital :) då kan kag nog fatta :)

Det behöver inte vara inbillning :) jag håller tummar och tår !!

Svar på tråden Vågar man testa?