• wassan

orolig

jag har ett stort problem vet inte vad jag ska göra 
    den 26 fick blödde jag då tänkte jag att det är mens men dagen därpå hade jag inte alls något tänkte inte mycket på det men igår när jag skulle iväg och bara träna lite så kände jag att något rinner går till toa och där ser jag blod men idag har jag inget?? 
  • Svar på tråden orolig
  • wassan

okej! tack för dina svar. jag var hos en gynekolog för nån dag sen och hon kunde inte se "spår" eler tecken på att mensen är på g..kan en gynekolg se det? låter konstigt.... idag är jag på äl+15 men vågar inte testa ännu..

• wassan

Hej! Igen idag testade jag på äl+19 negativ...hoppet är väl över? Innan har jag plussat svagt men synligt på äl13-15

• Jenny Barnmorska

En gynekolog kan se på slemhinnans tjocklek att mensen är på gång. Kanske har du haft ägglossning lite senare än vad du tror och då är ju hoppet inte ute.

• wassan

Jag hade min senaste mens den 16/4 och fortfarande ingen mens och i lördes tog jag ett gravidtets test som blev negativ ;(

• wassan

hej! 
    jag har fortfarande inte fått mens och idag är jag på bim+7 ifall mensen nu vill komma regelbunden...är det kört ? fortfarande negativ test 

• wassan

hej igen! 

idag är jag på äl+7-8 och har börjat få UVI liknade symtom så jag tog en tablett SELEXID som jag hade hemma..
    det kan väl inte ge dålig inverkan?

tacksam för svar....
    trevlig  dag  

• wassan

hej igen! 
    det är så att jag har haft uvi sen väldigt många månader tillbaka och även uvi nu denna månaden..(ska utredas)
    men jag vill fråga dig som barnmorska KAN det vara orsaken för att jag inte blir gravid? 
    väldigt fundersam
    tack

• wassan

hej jag har några frågor 

jag har fått pergo utskrivet trots egen äl och imorgon är jag på äl+7-8 

jag har väldigt ont i magen som molvärk typ, 

idag upptäckte jag lite blödning, undrar om det är nidis eller är de vanligt att man blöder lite efter pergo?

det är tidigt för mens nu väl

tack

Svar på tråden orolig