• wassan

orolig

jag har ett stort problem vet inte vad jag ska göra 
    den 26 fick blödde jag då tänkte jag att det är mens men dagen därpå hade jag inte alls något tänkte inte mycket på det men igår när jag skulle iväg och bara träna lite så kände jag att något rinner går till toa och där ser jag blod men idag har jag inget?? 
  • Svar på tråden orolig
  • Jenny Barnmorska

Njursten är inte farligt för barnet om du är gravid. Håller tummarna att du får ett positivt test när det är dags för mensen. Än kan det ju vara för tidigt för ett positivt resultat.

• wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2012-10-07 19:27:44 följande:
    Åh vad roligt grattis!!!

Tack tack ;)
  • wassan

Hej hej jag har en fråga jag har riktigt ont i ryggen vet inte ifall det är foglossnkng eller något annat är mest orolig för mf igen ;(( kan inte sluta tänka på det. Har ont i ryggen och är såå rädd

• Jenny Barnmorska

Det är svårt att veta med smärta vad det kan vara. Men om du har haft ont i ryggen ett par dagar så tyder det inte på missfall om du inte har blödning också.

• wassan

Jenny tack det är bättre ;) men ang njursten ifall de har gått neråt vad menas med de? "vi bokar tid för ul för att kolla så njurstenen inte har gått ner" är det farligt

• wassan

Hej igen idag va ja på vul och de såg inget ;( hade äl 22/9 men de kunde inte se något, de tog grav test och de va positivt..läkaren sa att det kan vara utanför livmodern..kan det vara farligt eller besvärar nästa gång man försöker? Kan det ta längre tid?

• Jenny Barnmorska

Om graviditeten sitterutanför livmodern så kan det bli farligt om den får fortsätta växa där. Det är olika hur man behandlar en sådan graviditet och ibland kan det göra det lite svårare att bli gravid nästan gång.

Vad tråkigt att de inte såg någonting.  

Svar på tråden orolig