• wassan

orolig

jag har ett stort problem vet inte vad jag ska göra 
    den 26 fick blödde jag då tänkte jag att det är mens men dagen därpå hade jag inte alls något tänkte inte mycket på det men igår när jag skulle iväg och bara träna lite så kände jag att något rinner går till toa och där ser jag blod men idag har jag inget?? 
  • Svar på tråden orolig
  • wassan

hej igen 
    jag  har en fråga kan man vara gravid ifall slem flytningarna är tjocka och att man är svullen i livmodern???
    fast man testar neg med gravtest??

• Jenny Barnmorska

Det är jätteovanligt att du är gravid och testerna visar negativt. Slemmiga flytningar brukar komma vid ägglossningen.

• wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2012-04-17 19:15:59 följande:
    Det är jätteovanligt att du är gravid och testerna visar negativt. Slemmiga flytningar brukar komma vid ägglossningen.
    det var gyn som undersökte mig och hon berättade att jag är väldigt svullen och att slem flytningarna är tjock 
    VI GJORDE ETT TEST DÄR OCH DE VISADE NEG
    hon skickade mig till sjukhuset för blodprov jag väntar på svar
    men kan jag vara gravid?? 
  • Jenny Barnmorska

Det är inte troligt att du är gravid eftersom de valt att ta ett prov så kan det ju ändå finnas en möjlighet att du är det.

• wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2012-04-17 19:38:01 följande:
    Det är inte troligt att du är gravid eftersom de valt att ta ett prov så kan det ju ändå finnas en möjlighet att du är det.
    förstår inte riktig vad du menar??
    det var gyn som skickade mig ditt 
  • wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2012-04-18 19:20:43 följande:
    Möjligheten finns ju som sagt att du är gravid. Men det får ju provet visa i så fall.
    ja jag hoppas det 

tack för hjälpen  
  • wassan

hej igen tack all din hjälp
    igår fick jag mens jag blöder riktigt mycket??vad kan det vara? 

• Jenny Barnmorska

Det är kanske din mens som är extra riklig. Är du orolig för att du blöder för mycket så ring till gyn och rådgör med dem.

Svar på tråden orolig