• wassan

orolig

jag har ett stort problem vet inte vad jag ska göra 
    den 26 fick blödde jag då tänkte jag att det är mens men dagen därpå hade jag inte alls något tänkte inte mycket på det men igår när jag skulle iväg och bara träna lite så kände jag att något rinner går till toa och där ser jag blod men idag har jag inget?? 
  • Svar på tråden orolig
  • wassan

Ja igår morse blödde jag lite och de tog blodprov visade 182 enligt min uträkning är jag typ i vecka 4-5 då jag hade äl den 22/9 Jag har ljus bruna flytningar

• wassan

jag har en fråga jag fick mf igen nu min tredje 
    jag vet inte ifall jag har frågat men kan uvi orsak mf?
    för jag har upptäckt mina graviditet när jag har haft uvi liknade symptom och sen några veckor senare får jag missfall ;(
    hoppas du kan svara tack ;) 

• wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2013-01-03 19:29:52 följande:
    Beklagar ditt missfall. UVI är inte en orsak till missfall.
    tack! så det kan inte ha med mina  mf och göra..kan det vara gbs då? 
  • Jenny Barnmorska

Nej det brukar inte heller vara en stor orsak till missfall. Antingen är det en slump eller så finns det en anledning. Har du frågar om de kan göra en utredning?

• wassan

ja! både en bm och två läkare har skickat men jag har inte fått kallelse..

• wassan

Hej! Jag har en fråga nu igen idag är jag på äl+10 och igår fick jag liten blödning betyder det att det är kört? Kan svamp ge blödning? Tacksam för svar:)

• Jenny Barnmorska

Hej!

Nej en blödning betyder inte alls att det är kört. Det kan betyda tvärtom också. Håller tummarna.   

• wassan

Hej! Tack för svaren jag jar jar kollat upp det typ jag har blod i urinen som inte är synlig och svamp...kan det vara kört nu?? Tack

Svar på tråden orolig