• wassan

orolig

jag har ett stort problem vet inte vad jag ska göra 
    den 26 fick blödde jag då tänkte jag att det är mens men dagen därpå hade jag inte alls något tänkte inte mycket på det men igår när jag skulle iväg och bara träna lite så kände jag att något rinner går till toa och där ser jag blod men idag har jag inget?? 
  • Svar på tråden orolig
  • Jenny Barnmorska

Nej det är inte farligt att ta för mycket. Men om du får i dig annat att dricka behöver du inte ta vätskeersättning.

• wassan

hej igen jag har fått mf och blivit skrapad hur länge bör man vänta innan man försöker på nytt igen ?

• wassan

Tjejer jag har massa flytningar som man har vid äl kan man få de ifall man är gravid ? Är på äl+6-7

• wassan

mina flytningar har ökat kan det vara tecken på att mensen är på g Ja och så har jag ont i äggledarna och i ryggen ?? Hur ska jag tolka de? Tack för hjälpen Jenny

• wassan

Ja och sen är färgen mer vit men man kan se lite gult också ? Åh vill att de ska vara tecken på grav ursäkta detaljer

• Jenny Barnmorska

Flytningarna kan ju öka av andra anedningar än att du är gravid. Men det du beskriver låter i alla fall helt normalt. Håller tummarna att du är gravid.

• wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2012-10-01 18:27:27 följande:
    Flytningarna kan ju öka av andra anedningar än att du är gravid. Men det du beskriver låter i alla fall helt normalt. Håller tummarna att du är gravid.

Tack snälla ;) idag va jag hos vårdcentralen trodde jag hade uvi men jag hade blod i urinet och jag har haft njursten innan ;( kan de vara farligt ifall man är gravid ? Har rätt så ont i njurarna och fick rådet att dricka mkt ;) idag är jag på äl+9 och enligt kvinnan i labb så sa hon att graviditets testet va neg ;(
  • wassan

Ja och nu så har jag bara flytningar som vid äl fast lite mer vattnig/löss

Svar på tråden orolig