• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Js85: grattis, va roligt, undrade just hur det gick för dig, var det någon huskur eller medecinskt eller startade det av sig själv, och hur i så fall vattnet, slempropp, värkar, kände du på dig att det var på G kass mage, nyfiken som få här greppar vi efter halmstrån nu när hade du BF?

Grattis igen och kram!{#emotions_dlg.flower} 

• Ann Lis

JS85: Ja just ja så var det för dig, skönt det är klart nu.Hjärta

Hej på er allihopa! I natt har jag sovit som en kratta :( Vaknat minst 1 ggn i timmen av att magen varit stenhård och  varit så kissnödig så jag hållit på att spricka , har även haft  världens foglossning smärta i ryggen och i ljumskarna + känns som träningsvärk neri magen har nästan inte tagit mig upp ur sängen utan att  skrika av smärta, nog för att jag önskar mig att vakna av smärta men inte sån här smärta:(.................

Börjar bli desperat nu...    

• Ann Lis

Butterflie: Ja precis så är det här oxå, ena stunden känns det som att det kan va på gång närsomhelst lixom medans det i nästa känns som att jag är i ett kroniskt tillstånd och kommer få ha det så här resten av mitt liv.....

Fan man blir ju smått desperat ju, och inte vill jag ha någon mer "onödig" smärta nu har haft tillräckligt denna grav, tänk om det fanns en starta knapp nu......   

• Ann Lis

Kia: vet hur du känner det, sen har jag det svårt att vila och ta det lungt ändå, känner mig riktigt rastlös och känner att om jag håller igång så har jag större chans att få igång förlossningen mot om jag inget gör och bara "latar" vet att det säkert inte är så men det är så jag känner det för om man rör på sig så får man ju i alla fall lite sammandragningar.....

Fick lite skäll av min mamma igår hon sa att jag skulle sluta stressa upp mig så mkt och slua fokusera på bebisen och slappna av och tänka på annat, men det är lättare sagt än gjort, allt man tänker på är ju att liten ska komma ut, usch nästan ett år har man ju haft denna lilla varelse i magen jue...  

• Ann Lis

Polarlantis: Det låter ju lovande förvärkar kan ju göra mer nytta än man tror och som vi sagt tidigare i tråden så är slemm alltid bra och ett tecken att något händer även om det kan vara lång tid kvar ändå och att slemproppen kan återbildas... vilket säkert min gjort var ju flera veckor sedan det började komma slemm och för några dagar sedan kom det slemm med lite blod i men efter det inget och det känns inte som att de slemmet var hela proppen ....

• Ann Lis

Urk har en riktig tråkdag idag, trött som bara den och less så jag skulle vilja gråta........

Tänk va perfekt det skulle vara att föda barn inatt, sambon är ledig i morgon ;)

Provade att promenera idag men har såå ont i fossingarna så det blev bara  en liten promenad....

Komsi komsi lilla vännen mamma vill verkligen att du kommer ut nu.........................    

• Ann Lis

Ååå skulle oxå vilja ha ett badkar, men dom som bodde här innan oss slängde ut de och gjorde en inbyggd dursch vägg,  när dom renovera och kaklade morr.....

Ja ha i kväll har jag haft och har fortfarande ganska kraftiga värkar  men ingen regelbundenhet så det finns viss risk för en pin -natt med besvikelsen som följd i morgon......

Åj vill inge mer nu................................................................    

• Ann Lis

Ja ha här sitter jag  med kraftiga och täta värkar och vet inte om det är på riktigt denna ggn heller, har ju långt att åka till BB och barnvakten måste hit mm.

Just nu känns värkarna både fram i och bak som en brännande kännsla och jag tycker inte att det går över helt mellan värkarna heller..... Kan bara vänta och se vad som händer nu både håller tummarna och är nervös full av ångest nu.......................  

• Ann Lis

Arg!!! Tog ingen dursch men la mig och värkarna var jätte starka trots vila, gjorde jätte ont och jag hade frossa, sen somna jag och idag är det inget annat än "vanliga" sammandragningar som inte gör ont!!!!
     Jag kommer inte att lita på min kropp nästa ggn det blir  så här, fy säger jag bara....................

• Ann Lis

Butterflie: Säger bara fy f-n min svärmor ska vara barnpiga och hon och gubben brukar dricka på helgerna men nu när vi  ska ha barn snart så  så dricker hon inte något har inte gjort på några helger, hon har alltid en telefon med sig vart hon än är och på nätterna  har hon den brevid sig så vi kan nå henne när det är dax, hon har varit barnpiga 3 av våra 5 tidigare förlossningar och väntar spänt nu med, känns så bra med detta stöd....

Tycer det är ruttet av din mamma att inte kunna hålla sig nykter när det är så nära BF för dig har man lovat att ställa upp när det är dax så är det bara att ställa undan flaskan tycker jag, era barn borde vara viktigare än alkohol, sen hur din svärmor beter sig är ju skandal det är ju en liten del av henne du bär innom dig hon borde bubbla av lycka!!!! 

STOR kram till dig!!! You go girl!!!!{#emotions_dlg.flower}   

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?