thereseL: Bara 13 dagar kvar det är ju inte mkt, själv har jag 21 dagar kvar och det känns som en oändlighet....
Fränt om det funkar med dessa "spådommar" hur har du fått förrut? Före eller efter BF?
Ang skolaktiviteter ¨så är det ju inte själva aktiviteterna i sig som är "jobbiga" jag är absolut inte med på något jag inte orkar med utan det är är stressen över att det är så mkt och att det aldrig verkar passa att föda barn, och hur man löser det praktiskt om man åker in till BB mitt i tex förberedelser eller skjuts till skolresa mm, tandläkare och utvecklingsamtal mm , är ju en annan sak ,men nu har vi i alla fall hunnit med alla samtal och "bara" en till tandläkar tid kvar nu före min BF och det är nästa vecka på måndag då ska jag dit med äldsta tjejen, sen dagen efter ska hovis verka alla hästarna som är på bete då och då måste jag eller min sambo vara med dit och hålla i dom och med allt krångel nya jobbet hållit på med så stämmer inte de tiderna vi har dessa saker utan då jobbar sambon fast han skulle behöva vara hemma :(
Lika med min tid hos BM imorgon blev ju också fel med det skiftet han går nu och jag har ändrat tiden flera ggr pga det nya jobbet så nu är jag en vecka "sen" där och känner att jag måste gå nu den tiden, jag fått nu och eftersom vi inte har barnomsorg till de två minsta utan dom är hemma med mig hela tiden så måste jag lösa det med barnvakt före i morgon.....
Sånt här krångel tar bara en massa energi av en och det är ju lite dåligt med det för tillfället,
Vi han ju ialla fall fira dottern igår och hoppas innerligt att det inte blir förlossning som krockar med sonens 6-årsdag 5/6, sen har vi inga fler födelsedagar det kan krocka med....