m1nn13 skrev 2012-03-22 23:10:55 följande:
Hej hopp själv!
Jag är också beräknad till 7:e juni, har två pojkar sen innan, födda -06 och -09.
Som sagt, vecka 30 i morgon och jag är också riktigt trött på att vara gravid. Och nu är det bara den tyngsta tiden kvar!
Hur länge tänker ni andra jobba? Jag tänkte vara ledig 3-4 veckor innan, men får väl se hur jag mår.
jag har tänkt att jobba så länge som går, jobbar ensam i en godis/tobak/presentbutik och det är ett väldigt lugnt jobb.
Julia82 skrev 2012-03-23 06:41:33 följande:
Det är tredje barnet för er allihop, va kul :) Tur att vi ska få i juni och inte behöver gå hög-gravida över hela sommaren! Jag tror att juni kommer vara en perfekt månad att föda :) Hoppas det blir en fin och solig sommar!!
min flicka född 06, kom i sep.. Riktigt varmt år. Men tycker nästan det är skönare med värmen än att behöva pulsa på sig en massa i kylan. Under den sommaren så gick jag i bikini och sarong hela tiden. Min andra flicka är född i feb -05 och det var hemsk, jackor som var för små, inga tjocka byxor som passade osv osv plus att Gudrun härja ju det året så blåste nåt enormt kallt.
Kia82 skrev 2012-03-23 11:12:32 följande:
Ja det är skoj dock så tror jag att jag egentigen har bf lite innan men sjukvården har ju aldrig fel tydligen trots att jag sett många som fått fel bf-datum trots Ul. Jag har stenkoll på min Äl, både känns och märks väldigt tydligt så att jag skulle haft den 5-6 dagar senare än vad jag haft och då inte hade en tillsymelse av den samt sen plussat 8 dagar efter den senare verkar väldigt ologiskt. Speciellt då jag varit gravid många gånger och aldrig plussat tidigare än BIM utan fått vänta ytterliggare ett par dagar innan jag fått plusset.
Jag tror jag får 2-3dagar innan BF, med min första blev jag igångsatt så svårt att få på BF då =P Men med min andra flicka så var BF 9sep och hon är född 8sep.