Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Hihi ja även Emina blev 5mån igår, knasmajan <3
Är bvc besök med spruta här med idag, urk hatar det men är ju ett måste.
Hihi ja även Emina blev 5mån igår, knasmajan <3
Är bvc besök med spruta här med idag, urk hatar det men är ju ett måste.
Emina sitter nu, eller ja hon håller balansen men tippar om hon lutar sig för mycket, sitter jag bakom henne å hon tippar bakåt så sätter hon sig upp igen utan hjälp.. Men hon har fortfarande inte vänt runt än..
Min Lilla vill inte ens försöka.. Hon gillar å ligga på mage men inte ens då försöker hon. Hon är in-med-allt-stadie dunkar allt i bordet, dunkar på pappa å misshandlar bebisgymmet.
Ja det skreks när den dumma sköterskan stack lilla mig.. Uch hatar!
7755g och 67cm var min Lilla. Knepigt för vikt å längd följer varandra men ändå så e hon knubbig å kan inte ha stl 68 å stl 74 drunknar hon i. Även om hon är perfekt i mina ögon så ser ja att hon e knubbig men det borde hon väl inte vara om vikten stämmer med längden?
I ett dunka med allt stadie skulle det stå.
Min Lilla är jätte ledsen ikväll och svullen på varje ben efter sprutor, kan det komma dagen efter?
Ja klart vi minns, du gick ju över tiden massor väl.
Åh så kul, vill med ha ett större hus lite utanför byn men blir aldrig nåt ledigt
Okej, hon är fortfarande gnällig här. Ingen feber eller så men extra trött fast vill inte sova och sover bara korta stunder när hon väl lyckats somna. Hon är nästan aldrig ledsen så kändes förjäkligt när hon skrek i ett igår. Idag e hon röd bara efter den ena sprutan och hon har inte velat äta sen halv 8 i morses å hon e gnällig, behöver inte va sprutan heller hon kan ju vara sjuk å det "bubblade" i hennes mage förut men har inte visat symtom på magsjuka. Men friska barn svälter inte sig själva så jag borde inte oroa mig, men detta är första gången hon nekar så klart man tycker det känns konstigt.
Inte fått nån magsjuka men fått mata med gröt för det ville hon ha. Flaskan dög när pappa matade på kvällen.
Hej alla mammisar, hur går allt? nu står snart Julafton vid dörren med å våra små får fira den för allra första gången =)
Min lilla har äntligen lärt sig att rulla runt, tog bara 6mån =P Så lite sen var hon allt, vi skojar här hemma om han hon kommer att gå innan hon kryper då hon satt själv innan hon rullade runt och hon har inte förstått än hur man går upp i krypställning med armarna så hon ligger på magen med armar å ben rätt ut, ser jätte kul ut hihi.
Hon har även fått 2 riskorn i munnen, tänk vad det kan skilja sig så, barn nr 1 var 6mån å fick sin andra vid 8mån å barn nr 2 var 13mån när första tittade fram.
Hon växer så det knakar och gör en massa härliga ljud, försöker även säga hej fast blir mer ett heeejjjeee å vinka försöker hon med också men blir bara att hon lyfter armen, knas-fian.
Hej allihop, nu var det ett par månader sen, hoppas att allt är bra med er å era småttingar =)
Min lilla vänder fortfarande inte runt, knas va?? Hon kan nu men vill inte. Tja å krypställning det e inte heller värst roligt =( Hon ska bara stå å hoppa å gå med hjälp av oss å far runt i sin gåstol.. Men krypa, vad e det?
Hon tjattrar för fulla muggar, mamma, pappa, hej, hej håå, Eaaa (Le) Uaa (Julia)..
Knasfisen väger 11kg nu med, bara 5kg mindre än sin 6år äldre syster, knas va? Inte långt kvar nu tills de fyller 1år heller.. Tiden går fort.
1 årskalas då =) =)
Vad tyckte era små som fyllt redan om tårtan och presenterna?
Min lilla fyller på tisdag men blir bara ett litet firande, tårta blir de ial annars blir storasystrarna tokiga hihi.
Har knappt handlat nåt alls, inte hunnit med men får bli mest kläder och nån leksak.
Halloj, jo det e fint. Snart inskolning på förskolan och jobbdags här =)
Grattis Allt har en mening. När är det dags?