Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Urk, mår verkligen skit!!
    Känns som om ja åkt på maginfluensa, magen bubblar så de låter utanför, drömde även i morse att ja kräktes å vakna av att ja fick köra ner huvudet i hinken =(
    Enda gången ja kräkts men mår illa konstant..
    E livrädd att värkarna ska dra igång nu när ja mår så här =(

Sen vet i fasiken va de var som hände i natt.. Har sprungit på toa som en idiot för bebis trycker så på blåsan.
    Ena gången så fick ja nåt förbannat ont i svanken, det brände å värkte å gick ut i magen. det var som ett 15cm band runt om som gjorde ont.. vet inte hur ja ska förklara, men det var INTE skönt.. Lyckades ial ta mig in i duschen å tillslut gav de med sig efter ja suttit där en stund..

Å så måste ja fråga, när ni går för å göra nr 2 svullnar ni upp då? runt ändtarmen? Som sedan går ner när man rör på sig, svullnaden alltså..

• Butterflie

Skönt att veta att man inte är ensam

men, ja har 6 dagar kvar å känner inte tappen.. Kroppen e inte redo då. Betyder det att ja ev går över tiden?

• Butterflie

Jag har fått mitt på slutet och blivit värre de senaste dagarna. Känns som om blåsan ska spricka å kan knappt gå till toan utan hjälp idag.

Bebis kan vara fixerade men ändå trycka sig nedåt. Tror de e vanligt å så gör min hela tiden. Brukar släppa när ja kissar.

• Butterflie
    Kia82 skrev 2012-05-30 16:27:08 följande:
    Ja såhär har min mage sett ut i ett par veckor nu så nu får det räcka tycker jag. Sitter med lite värkar i ryggen och sammandragningar och hoppas...  Har städat lite här under eftermiddagen och förberett lasangen som vi ska äta idag och då mitt i allt kände jag hur det började värka lite i ryggen. Tänk att man kan bli så glad för ryggont.
    ja har  ingen ork alls, känns som om kroppen e på väg in i viloläge för å samla krafter till förlossningen.. Klarar knappt att hålla mobilen vid örat =( Men inga värkar eller förvärkar..
  • Butterflie

Men skönt att de gick så fort ändå.. 1h värkar, tänk de som har i flera dygn :-\

Åh lite avis e man allt ^^ snosa bebis..

Tänk, går mådde ja skit. Ont överallt, illamående, knäskadad i magen osv osv. Idag känns det som om de aldrig hänt å allt e normalt igen.. Suck!

• Butterflie
    Ann Lis skrev 2012-05-31 07:48:26 följande:

JS85: Ja just ja så var det för dig, skönt det är klart nu.Hjärta

Hej på er allihopa! I natt har jag sovit som en kratta :( Vaknat minst 1 ggn i timmen av att magen varit stenhård och  varit så kissnödig så jag hållit på att spricka , har även haft  världens foglossning smärta i ryggen och i ljumskarna + känns som träningsvärk neri magen har nästan inte tagit mig upp ur sängen utan att  skrika av smärta, nog för att jag önskar mig att vakna av smärta men inte sån här smärta:(.................

Börjar bli desperat nu...    

Precis så hade ja i förrgår natt med, bebis tryckte på blåsan hela tiden å man kunde knappt gå till toa för de pressade neråt så..
    Och idag inget, hur kan det bli så? Känns som om ja har flera veckor kvar idag men igår kändes det som om de var dags när som helst..
    Dumma kroppar vi har!
  • Butterflie

Säger detsamma, på lördag känns bäst för mig ^^ Har BF på tisdag..

Har idag rivit tapet, flyttat ut en 160 säng å lite annat..
    Min sambo undra va faan ja höll på med, ja skyll dig själv sa jag.. E du inte hemma så..
    Har massa energi, å antagligen mår ja skit i morgon igen så lika bäst att passa på å bli klara med bebisrummet sov vi inte skulle gjort i ordning än på 1år.. men men, skönt att ha ett rum för bebis med även om hon kommer att sova inne hos oss.

Tycker Vide e ett riktigt fint pojknamn eller Elwin, men vi väntar ju flicka..

• Butterflie

Varit på mvc idag då, allt såg bra ut..

Sf-måttet har inte växt nåt mer men han tror de beror på att bebis sjunkit massor.
    Järntabletterna hjälper dock inte heller trots att ja äter 2st om dagen sen ett tag tillbaka så ligger fortfarande lågt i värdena, å de har sjunkit lite till så har 97 nu =/

Fick en ny tid på fredag nästa vecka men vi hoppas båda att bebis har kommit tills dess =)

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?