Tips om dhea
Det finns bara på Ackis i Uppsala. Men de flesta gynekologer som har kompetens är ändå skapligt bra på endometrios.
Det finns bara på Ackis i Uppsala. Men de flesta gynekologer som har kompetens är ändå skapligt bra på endometrios.
Kul att höra Väduren! När började du äta Prasteron? Låt säga att ditt värde legat bra, inom referensvärdet sen juli, då kan man tänka att i oktober så har äggen blivit påverkade av DHEA. Det tar tre månader ca.
Tack för komplimangen, Lillstoran
Anemon, ja, det tar tre månader för ägganlagen att utvecklas till moget ägg. Så att äta DHEA i minst tre månader är nog det bästa.
Jag förstår inte riktigt vad de håller på med i Falun ärligt talat... ena dagen så och andra dagen si. Som tur är har vi några studier att hålla oss i. Vi går efter dem, tycker jag. Kanske är det så att Falun nu börjat läsa i kapp.
Men vissa läkare där i Falun, säger det ena till mig andra gånger och något helt annat en annan gång, så det är lite förvirrat ibland. När det gäller praterone så är allt så nytt och det är därför jag menar att det enda vi har att hålla oss i är några studier. De håller vi hårt i!
Ja Germany, har du hört nåt mer ang HSG?
Hur mår du?
mba, det är sex på morgonen som gäller, det är min övertygelse. Efter att du fått plus på stickan så kan ägget sticka allt från 12 timmar och framåt... Sen är det mottagligt för befruktning i 24 timmar. Så absolut sex på morgonen, släng dig över honom
Jag blir lite förvirrad av alla olika tider när man ska ta DHEA. Tänker nog ta 2 på morgonen och en till kvällen... det fungerar ganska bra för mig att ta det på kvällen...