Vi 4 skrev 2013-01-26 18:12:33 följande:
Anne, frågan är om det tappade håret då verkligen beror på Prasteron? visst började det sen höst och du hade väl redan ätit det en period utan att tappa hår? Bra om du får det undersökt iaf. Jag tror inte den höjda bastemperaturen behöver betyda något i sig. Den kan variera cykel till cykel och kan bero på allt från innetemperatur, träning osv. Det viktiga är att den stiger vid äl. Min har intressant nig också varit högre än vanligt, det är nog dels för att jag tempar ca 45 min senare än vanligt, men funderar också på om det kan vara det varmare täcket jag bytt till nu när det varit så kallt.
Jag åt det från maj till augusti och då tappade jag inget hår. Sen började jag äta det igen i november och ca två veckor efteråt så började jag tappa hår och nu har jag tappat halva håret
Att min BKT är förhöjd tror jag i det här fallet har en orsak. Eftersom jag inte haft några som helat ÄL flytningar denna månad, ingen utslag på ÄL test och ömma bröst hela tiden + molande värk i mage och rygg så tror jag något har blivit knas... Jag får svar på tisdag och JA MissB jag ska inte ge mig... så tröttsamt bara att man måste kämpa så hela tiden.
Hoppas alla ni mår bra och har hoppet uppe!