Tips om dhea
Germany - För min del så uppskattar jag ditt sällskap här i tråden - även när du är gravid :). Och vi behöver solskenshistorier och det är härligt att få följa era olika graviditeter. Jag tycker inte det är jobbigt att du berättar om det - men om någon annan tycker det är jobbigt kan jag förstå det också, så då får de "räcka upp handen".
Dock så kommer du kanske inte att få så vettiga svar från oss vad gäller "graviditetsfrågor" eftersom en hel del av oss har bristande erfarenheter där - än så länge. Men stötta det kan jag göra, oavsett brist på detaljkunskap om graviditeter (iaf framgångsrika sådana).
Jag förstår om ni kanske skulle vilja ha en systertråd - men om jag skall vara ärlig så skulle det samtidigt få mig att känna mig lite utanför... Ni som är gravida tillhör ju liksom "klubben" nu, tillsammans med alla andra lyckliga som väntar och får barn, och försvinner ni härifrån blir det så tydligt - att det är två olika "världar"... Men, ni skall göra det som känns bäst för er - och förmodligen varierar det över tiden, precis som orken och behovet av FL går upp och ned för oss alla.
Jobbigt att du mår så dåligt - förstår att du mest vill att tiden skall gå. Önskar att jag för en stund kunde lyfta av dig illamåendet. Det blir spännande att se om det är en flicka ni väntar - alla som jag känner som mått riktigt illa har fått flickor :).