• MissBoring

Tips om dhea

susmar72 skrev 2013-02-03 15:22:39 följande:
    Missboring: är ledsen för er skull:(. Ta hand varandra du och din sambo. Hoppas känns bättre om ett tag för er. Strykekram till er.

Tack och det samma till dig Hjärta
  • MissBoring
    Vi 4 skrev 2013-02-03 16:51:34 följande:
    MsBoring
    ja?
  • MissBoring
    myran6801 skrev 2013-02-03 17:13:22 följande:
    MissBoring, skickar er styrkekram // myran

Tack Myran!!
  • MissBoring
    cff skrev 2013-02-04 08:48:29 följande:
    Katastrof idag vid VUL. Tre alltför stora folliklar (största var 21x24, borde varit runt 14) sen bara smått. Slemhinnan fin på 9 mm, men kliniken vill avbryta. Efter 51 sprutor!
    Just nu orkar jag inte mer. Har sagt t kliniken att jag inte vill avbryta om det finns ngn möjlighet att plocka dessa ägg, men får höra vad de säger.
    men nej!! åh vad ledsamt, vi behöver inga mer tråkiga saker nu Obestämd
    Hoppas du slipper avbryta och att det blir ett bra äp iaf! kram
  • MissBoring
    Vi 4 skrev 2013-02-03 23:02:03 följande:
    MissBoring, jag hade skrivit ett inlägg på telefonen och hoppades att det syntes på datorn, men icke. Jag skrev att jag var så ledsen för er skull och den avgrundsdjupa sorg ni nu får bära. Jag hoppas att ni så småningom landar i något annat, något nytt, som kommer att bära er och att ni får ett liv av lycka. Vi är också på väg att ge upp, men har ju ett försök kvar än. Jag skrev också att jag undrar om du tänker försvinna från tråden och att jag gärna först i så fall vill få säga ett ordentligt hej då och önska er all lycka i framtiden. Hjärta 

Hej! Avgrundsdjup sorg va ett väldigt bra ord. När jag gick till jobbet imorse så kändes det helt enkelt som jag faktiskt fysiskt har mist någon som stod mig nära...
    Jag vet inte hur det blir framöver men än så länge så känns det skönt att va kvar här och få ventligera, men kanske det sen blir för tufft att hejja på alla och försöka va ett stöd när jag själv inte kan gå vidare.. men jag vill iaf försöka att gengälda allt som peppat mig under min resas gång! Innan jag ev gör ett avslut även här så lovar jag att säga ifrån så att vi kan säga hej då på riktigt! Kram
  • MissBoring
    germany skrev 2013-02-04 09:43:10 följande:
    MIss B - Tankarna går till dig väldigt mycket också i dag. Hjärta
    Hoppas du fått sova i natt och att du ganska snart känner kroppen fyllas av en helt ny sorts energi, en energi som inte behöver användas till en ständig jobbig kamp utan energi som du kan göra av med på framförallt härliga och roliga saker som du mår bra av. Och vem vet, kanske det sker ett mirakel utan att ni ens planerat eller kämpat för det. Drömmer

Många varma tankar och kramar till dig.
    Tack snälla Germany. Ett mirakel hade varit fint men jag har aldrig haft någon speciell tur i mitt liv, så jag har inga förhoppningar om att detta kommer att ske, men fin tanke av dig Hjärta
  • MissBoring
    Pippi70 skrev 2013-02-04 13:03:09 följande:
    Miss B, beklagar verkligen erat minus!!
    Vet hur det känns när förhoppningarna är så stora och magkänslan är bra!
    Då blir det nästan som att få en chock, eller stor sorg som du beskriver när verkligheten är en helt annan.
    En stor varm kram till dig!!!!
    Tack. Choken kom med minuset men sorgen kommer med att drömen om barn tar slut här...

Men shit vad dåliga nyheter det blev idag också!! Men med ägg i blåsorna så blir det ju inte så tokigt med en sväng om i halmen, hoppas ni hittar nått krypin! Hejja er!
  • MissBoring

Hej tjejer.. jag är här och kikar, men jag känner att jag inte riktigt har orken att heja aktivt på er.
    Ni har mina tankar och jag hoppas verkligen allt kommer gå bra för er men jag känner jag får hålla mig till att läsa ett tag.
    Hoppas ni inte tar illa upp att jag inte kan va lika delaktig i era resor just nu som ni var i min.  
    Stor kram till er alla Hjärta 

• MissBoring

Germany, det gör inget att du tycker synd om mig för det gör jag med!! Grattis till lyckat kub.

Vi4, Grattis till nytt och starkare plus.
    Det går lite upp och ner, men jag förösker att sova mycket och inte tänka lika mycket..

Älva, din ruvninga har gått så fort.. hoppas det bara va en lite "nu skulle mensen kommit blödning" och att du får ett starkare plus snart!

Ruva lugnt till er som gör det!

Kram

Svar på tråden Tips om dhea