Tips om dhea
Grattis Älva. Ta hand om dig nu så hoppas vi det är många fina på onsdag
Grattis Älva. Ta hand om dig nu så hoppas vi det är många fina på onsdag
Jag kände det ca 4 dagar efter så du kabske får räknq med upp mot en vecka.. men så är det ju väldigt individuellt så det kanske går över fortare också
Germany, stor kram till dig!! Du får gärna vara kvar här för min del och jag hoppas samtal och hjälp kommer hjälpa dig till att snart må bättre. Kanske kub kan va en milstople och att det kan bli lättare efter det!
Jag är inne på ruvar vecka 2. Tyvärr har jag inga känningar allls så tvivlet börjar göra sig påmind.. men jag försöker tänka att det kan ju va en och inte två där inne och då är det ju inte säkert det blir så mycket symtom och några får ju faktiskt inga symtom alls... De gånger jag blivit gravid så har brösten börjat växa på mig så det är väl mest det jag känner är uteblivet som jag söker just nu men men.. Tyvärr så har jag lovat mannen att inte tjuvtesta Kan lova det va i ett svagt ögonblock men nu får jag väl stå mitt kast..
Tack Anemon!
Hoppas det vänder nu Älva så du blir ruvare på fredag
Susmar, tänker å dig! Lycka till.
Å jag snälla Germany hoppas så du har rätt att det boar för fullt här
Tänkte dementera det jag skrev häromdagen att jag va på RD 12 för idag är jag på RD 11 kan tydligen inte det där med att räkna ordentligt
Pippi, jag förstår du är besviken men försök tänka positivt och dom små kan växa till sig. Mina minsta syntes inte ens på första vul (inte så hon kunde mäta dem iaf) och det slutade med att 3 st ändå hann växa till sig. Dock så hade jag ju lite problem med att få dem växa, men de stora borde vuxit ifrån de mindre men de små va snabba på slutet. Håller tummarna att dina beter sig så med!!
Älva, jag skulle precis som Vi4 skriva att du kanske skulle prova ett microlax iaf! När jag tog lunitus i sommras så blev jag förstoppad och det va inte roligt!! Sen tror jag att det är bättre att äta vitt bröd när man är förstoppad än med fibrer. Fibrer är bra i förebyggande men när man redan är förstoppad så är det skonsammare med så "lätt jobbade" grejer som möjligt!! Bajsa på så du både kan se katedralen och bli ruvare imorgon
Susmar, jag hejjar på dina små!! Snart kommer samtalet...
Vi4, hur är det med dig. känns det ok att vänta nu eller känns det bara skit? ibland känns det ju bättre när man fått vant sig vid tanken lite, iaf så brukar det va så för mig.
Älva, vad skönt höra så många har haft en bra resa i värmeskåpet :) Be att få med protokollet hem eller iaf kopia eklart! Lycka till imorgon vilken tid ska ni va där så jag kan tänka lite extra på er?