Vi 4 skrev 2013-01-14 11:58:32 följande:
MsBoring, ja penicillin. Ja visst är det lite väl många dagar över. Börjar hoppas på att jag plötsligt ska fåstarkt plus ändå, men det är ju bara drömmar. När det gäller 17 mm så har min gyn alltid haft det som riktlinje för när det är dags för äl-spruta. När den första är 17 mm så vill de att man ska dra igång för ÄP. Det låter i så fall som att torsdag kan vara perfekt. De mognar ju på sig av äl-sprutan med. Kul att fler växt till sig också. Visst önskar man att de kunde "märka" blåsorna så man fick veta hur det gick för dem var och en?
Förstår hur tankarna går och hoppet lyser det är det som är så jobbigt med att inte veta
Tack för din info ang äp, då kan jag ju känna mig lite lugnare ska ju även ta en spruta till ikväll så med den och sen ovitrellen då så kanske det blir fint!
Älva, jag har nog haft ganska så lik mens som vanligt under nedregleringen. Ja förutom denna gång när den aldrig slutade då, men förra gången så va den som vanligt (å denna gången med ibörjan) så du får väl vänta lite och se när den poppar igång. Annars tycker jag faktiskt du ska ta klinikens tid till dittt förtogande och höra vad dom säger!