Tips om dhea
Jag fick mens idag:( så hemmaförsöket gick ej:((
Får jag fråga var du går? Min läkare så ju jag skulle fortsätta å det blev helt galet. Såddet känns ju som din läkare har bättre koll!
Kära Germany vad roligt att läsa att du fått ett plus! Försök att ta en dag i taget och njut När började du ana att det va något på gång? Kram
Jag kommer inte ihåg vårt jag läst det men jag har läst att jag inte skulle ta inflammations nedsättande i samband med dhea. Undrar om det kan ha varit Tuva som skrev om det?
Jag har aldrig kollat mitt AMH så jag skulle kanske inte heller ätit från första början... jaja alltid lär man sig nått =/ när jag började läsa så förstod jag det som att det inte va någon fara för att det ändå fanns i kroppen... Klart man inte ska överäta nått men... kanske därför min slemhinna produserades fast den inte skulle för jag hade för mycket DHEA i kroppen.. jaja nu har jag ju iaf slutat för en bra stund sen så jag hoppas det inte förstört mina chanser nått mer.
God jul till er alla!
God jul önskar även jag
Lite utanför ämnet igen men jag håller med dig där Tuva. Alla gör som dom vill men det kan va skönt att folk vet om ifall att det går fel. Å OM det hade gått fel för prinsessan så är hon ju inte heller mer än människa..
Gott slut på er