Inlägg från: drömmer om ett barn |Visa alla inlägg
  • drömmer om ett barn

IVF Umeå

Fru S och Norris: Så tråkigt att höra att era blödningar inte har upphört. Hoppas så att allt är okej trots detta. Lycka till på ditt UL imorgon Fru S.

• drömmer om ett barn

Fru S: Nej, så tråkigt att höra! :( Beklagar verkligen. Tungt att behöva avsluta året på det här sättet.. :( Stor kram till dig.

• drömmer om ett barn

Norris: Vad bra att du fått gravsymptom! :) Småblödningar i samband med Lutinusen verkar inte helt ovanligt. Hur länge ska du fortsätta med den? Jag har nog slutat vid TD samtliga gånger. När öppnar kliniken igen?

BK1986: Hur går det för dig, dags för första UL snart?

PetiteCherie: Hoppas ni får tid för ert besök snart. Jag vet inte alls hur det ligger till med väntetiderna för start av behandling.

• drömmer om ett barn

Norris: Ja, verkligen konstigt att det är olika besked gällande hur länge man ska fortsätta med progesteronet. Känns alltid lika läskigt att sluta med sina mediciner efter plus. Inte länge kvar till den 9:e men för dig som väntar så kan jag tro att varje dag känns som en evighet :)

BK1986: Kan tänka mig att det är svårt att ta ut någon glädje i förskott med tanke på hur det gick senast. Nervösa dagar framför er nu men jag tror och hoppas att det kommer gå bra. Ska hålla tummarna hårt på onsdag nästa vecka :)

Micro: Har du fått något nytt datum för behandlingsstart?

Frökenankare: Vad spännande att ni kör igång nästa vecka. Håller tummarna för att det ska lyckas! :)

• drömmer om ett barn

Micro: Då är det inte länge kvar innan det är dags att köra igång igen. Jag hoppas ni hittar någon annan medicinering från start som är det "gyllene receptet".

Kvinna32: Skönt att blödningen kom igång av sig själv. Var du till KK idag?

Norris: Så himla tråkigt att höra att du blöder och har ont :( Det var ju inte så här det skulle sluta.. :(

• drömmer om ett barn

Norris: Så oerhört tråkigt att höra.. beklagar verkligen :( Så tungt att inte få någon missfallsutredning heller när det gått så här. Jag hoppas verkligen att kliniken kan hjälpa er på något sätt. Stor kram

• drömmer om ett barn

BK1986: Så härligt att ni fick se ett litet hjärta slå. Håller tummarna allt jag kan för att det ska gå bra för er! :) Skönt att få extra ultraljud med tanke på tidigare erfarenheter. Stort grattis, jag är jätteglad för er skull! :)

I helgen kom en efterlängtad lillebror. Efter alla års kämpande har vi nu fått två barn tack vare kliniken i Umeå, det känns nästan overkligt. Det går inte att beskriva tacksamheten över vad deras arbete har resulterat i. Änglar på jorden är vad dom är <3

• drömmer om ett barn

Grattis Norris! Wow, vilka underbara nyheter: tvillingar!! Så roligt att bägge två fäste. Hoppas du slipper fler blödningar och får må bra under resten av graviditeten. Stor kram och lycka till!

• drömmer om ett barn

BK1986: Så härligt att höra att han äntligen är här, stort grattis till er!! :) Hoppas att du repar dig snart och kan njuta fullt ut av den första tiden <3 Kram

Svar på tråden IVF Umeå