Inlägg från: drömmer om ett barn |Visa alla inlägg
  • drömmer om ett barn

Micro: Grattis, vad skönt att det såg bra ut på andra ul. Tänk vilken skillnad några dagar kan göra :)

Norris: Nej, vad tråkigt att det inte hinns med något försök innan sommarstängningen! :( Kram till dig

• drömmer om ett barn

BK1986: Usch då, låter inte som någon trevlig upplevelse. Skönt att du fick bedövning! Hur gick det på ul idag?

Micro: Lycka till imorgon! :)

• drömmer om ett barn

BK1986: Vilket toppenresultat! :) Håller tummarna för många befruktade ägg! :)

Micro: Åh, så spännande med två! Nu måste det bara gå vägen. Håller tummarna hårt för er skull! :)

• drömmer om ett barn

Micro: Uteblivna symptom behöver inte vara något dåligt. Hoppas, hoppas det går vägen nu! :) Det är svårt att vänta till TD. Jag kunde inte hålla mig den här gången heller.

BK1986: Hur går det för dig, har det blivit någon återföring? Håller tummarna!

Glad Midsommar önskar jag alla i denna tråd! :)

• drömmer om ett barn

BK1986: Underbart att höra att det gått så bra. Vilken midsommarpresent, grattis! :) Nu håller vi tummarna för att detta är guldägget! :)

Så spännande med flera ruvare i tråden. Hoppas innerligt att det är er tur nu! :)

• drömmer om ett barn

BK1986: Tråkigt att det inte blev något till frysen. Vi har lyckats med det en gång på fyra IVF:er så för egen del har den biten inte gått så bra. Vad spännande med symtom! :) Vid min första graviditet högg det till i magen, den här gången har jag bara känt "mensvärk". Och en del känner ingenting.. verkligen olika det där. Håller tummarna för pluss på stickan snart! :)

Svar på tråden IVF Umeå