IVF Umeå
Lillaninorr: Jag har tagit Lutinus fram till TD vid samtliga våra försök. Nu senast blev TD på ruvardag 18. Så tungt med mf.. :( Håller tummarna för att det går vägen för er denna gång! :)
Lillaninorr: Jag har tagit Lutinus fram till TD vid samtliga våra försök. Nu senast blev TD på ruvardag 18. Så tungt med mf.. :( Håller tummarna för att det går vägen för er denna gång! :)
Jag bad om och fick utskrivet Trombyl vid både förra och denna graviditet. Skulle ta det till v.12 denna gång. Kommer inte ihåg hur länge jag fortsatte förra gången men tror att det var något liknande.
BK1986: Grattis, det är ju helt fantastisk!! :) Åh, vilka roliga nyheter. Jätteglad för er skull! :)
BK1986: Det är verkligen en mäktig känsla att ta in när man får se det där plusset efter att kämpat så länge. Man kan inte riktigt tro att det är sant, inte ens efter måååånga positiva test! :) Hoppas du får tid till ett ul någon annanstans så du inte behöver vänta ända till v.12 :)
BK: Jättebra att du blir inskriven, är säkert svårare att få plats nu under semestertiderna. Kan vara skönt att ha ett gäng tester på lager.. :)
Jag mår bra, är i v.15 nu. Har tid för RUL 2/8 så tiden har verkligen gått snabbt. Längtar tills jag börjar känna fosterrörelser så jag får bekräftat att det verkligen är någon därinne. Nu oroar man ju sig för allt.. :)
Lillaninorr: Jag började äta Trombyl samma dag som återföringen.
BK1986: Toppen! Det är roligt att se testen bli starkare och starkare :)
BK1986: Här är allt bra. Oj, överstimulering låter inget vidare. Dock verkar det vanligt vid graviditet. Måste du uppsöka läkare?
Lillaninorr: Fantastiska nyheter! Stort, stort grattis till er!! :) Vad roligt att höra att det plussas på flera håll i tråden :)
Okej, vad bra. Ha det så roligt på möhippan :)
BK1986: Jag har tagit Lutinus fram till TD vid samtliga försök och så även denna gång. Borde inte vara någon fara att sluta då, annars borde man fått utskrivet större mängd. Hur mår du nu? När har du fått tid för VUL?