• Mustikka

IVF Umeå

Emilotta: vilket fint namn! Det var ett av våra alternativ om det skulle blivit en pojke:)

Drömmer om ett barn: Det går bara bra för oss:) lite magproblem men vi är så lyckliga så kan inte annat än tycka hon är söt trots att hon är grinig:D

• Mustikka

Daduck: vet du om man kan se inslaget på nätet någonstans? Va modig du är som ställer upp! Superbra gjort!

Vacker blomma: beklagar så hemskt!:(

• Mustikka

Drömmer om ett barn: Underbart med ett litet pickande hjärta! Är så glad för er skull!:) har ni nåt bf datum?

• Mustikka

Drömmer om ett barn: Det är underbart, blir bara bättre och bättre för var dag:) Speciellt Nu när vi fått ordning på amningen.
    Fick första leendet här för någon dag sen, går inte att beskriva känslan! Man bara smälter:)

• Mustikka

Men om folsyra bara hjälper till vecka 12, hur kommer det sig att kliniken skrev ut och bad en äta till vecka 20?

• Mustikka

Grattis germany!!:) Så underbart!:) Jag har då och då funderat hur det går för er.

Och Grattis vårt 2012!!:) Denna gång kommer det att gå bra!

• Mustikka

Emki: Jag fick iofs inte lika många ägg som du, men ingen av mina klarade sig heller till dag 6.
    Men den de satte in var stark och jag blev gravid. Så det behöver inte betyda att det är kört:)

• Mustikka

Germany: Tack!:) vi får se när det blir syskonförsök. Helst om ett, ett och ett halvt år. Men vi försöker att inte planera för mycket. Det är ju inte säkert det blir syskon så vi njuter av att vi fått ett mirakel i alla fall:)

• Mustikka

Äralltupptaget: Det är super att du tänker positivt! Det gjorde jag också innerst inne, men vågade inte säga det högt. Hade en stark positiv känsla hela tiden, men massa oro såklart också.

Ingen fara att äta folacinet läkaren skrivit ut. Det åt jag också, och alla andra som blivit gravida här:)

Svar på tråden IVF Umeå