IVF Umeå
Nu ligger länken till gruppen i trådstarten!
Hinner inte skriva så mycket mer men ser att det hänt grejer!
Grattis Barreliten!!
Nu ligger länken till gruppen i trådstarten!
Hinner inte skriva så mycket mer men ser att det hänt grejer!
Grattis Barreliten!!
Grattis till alla som plussat!!!:D Härligt!
Freja 150: jag ringde BM efter vul i vecka 8:)
Åh vad underbart A79!!!!! Stort GRATTIS till hela familjen!!
Berätta gärna hur det gick med förlossningen, om du vill alltså, är såå nyfiken
Jag har gått på havandeskapsledighet, så nu ska det bara mysas och vilas fram till BF
God Jul till alla fina i tråden!
Emilotta: Det går jättebra för oss!:) Sen jag slutade jobba så har jag mått toppen. Nästan inga krämpor alls och sover hur bra som helst nu:) Innan så sov jag bara några timmar åt gången.
Vecka 35+0 idag! Så inte alls länge kvar, fast det känns som evigheter vissa dagar.
Har du förberett nåt? Jag har tvättat kläder, lakan och filtar och packat halva bb väskan. Det är så härligt att gå hemma och pyssla med lillans saker:)
Skönt att du får planera förlossningen och härligt om det blir ett till ul. Nu är det ju så länge sen man fick se sitt lilla pyre:)
Drömmer om ett barn: Det går bra för oss!:) Börjar bli lite segt att gå hemma och vänta. Vill hålla mig mer sysselsatt men kroppen säger emot ibland och då är det bara att fortsätta vila. En månad kvar idag!:)
Håller tummarna att korta metoden och menopur ska ge er guldägget! Det behövs bara ett!
EEJ: Grattis till pyret i magen!:) Det är underbart att se det lilla hjärtat picka!
äralltupptaget: jag stannade hemma efter ÄP eftersom jag hade så ont plus att jag har ett fysiskt jobb. Själva ÄP gjorde inte alls ont. Stannade även hemma efter ET några dagar pga att jag var orolig och Dr. Solensten sa att det det kan vara bra om man har ett tungt jobb.
På vår utredning sa de att de inte gör spolning av samma orsak som du fick. Men på första mötet på IVF-kliniken så var de förvånade att ingen spolning gjorts på mig, för enligt dem ska det göras under utredningen.
Lycka till Jennyz!:)
Kan ju säga att oron aldrig släpper, ändrar bara karaktär:/ Jag är i vecka 37 och just nu helt sjukt orolig att nåt ska hända innan hon kommer:(
Jennyz: Härligt att fostret vuxit, betyder att den lilla mår bra:)
Freja 150: wow dubbelgrattis!!:) Har en kompis som just fått tvillingar. När man väntar två så får man gå på massor av UL:) blev avis på henne när hon fick se sina små så ofta:D annars är det bara ett extra ul och det är det första i vecka 7-8.