• Mustikka

IVF Umeå

Känns lite tidigt att skriva in mig under gravid nu, kanske väntar till TD.

Drömmer om ett barn: Tack! Det kommer ta länge att smältaGlad När jag tittar på testet (vilket jag gjort tusen gånger redan:)) Så kan jag inte fatta att det är mitt!
    Härligt att du är på g igen!

Turtle: Det är en hemsk och olidlig väntan, och man kastas verkligen mellan hopp och förtvivlan! Man får trösta sig med godsaker när man befinner sig i vår situation. Jag har ätit mängder med isglass senaste veckanSkrattande

• Mustikka
    Tinzu: Jag hade lite sura uppstötningar när jag drack mitt koffeinfria kaffe i tisdagsGlad

Inväntande:
    Ser bra ut det därGlad Har också köpt en digital, ska testa med den på TD.
    Känner igen den där oron. Man oroar sig om man har molvärk och samma om man inte har det. Svårt att bara slappna av. 

Pinglan: Jag tjuvtestade 2 veckor efter ÄP, eftersom jag i min normala cykel alltid får mens 14 dagar efter ÄL.
    Eftersom du har en långtidsodlad så borde du kunna tjuvtesta nuFlört

Jag håller alla tummar och tår för er andra ruvare, snart får vi fler plus till tråden!{#emotions_dlg.flower}

• Mustikka

Tinzu: Som både Emilotta och drömmen om ett barn skrev, kan vara att progesteronet irriterat dina slemhinnor, så ge inte upp hoppet!

Turtle: Jag fick inte mitt brev förrän igår, så kan ta ett tag innan den kommer.
    Tyvärr fick vi inga till frysen. Ska fråga dem när jag ringer på TD varför de inte frös in dem på en gång. Tyckte det var konstigt att de odlade vidare när jag bara hade två.
    Håller tummarna att det är huvudvärk på grund av graviditet och inget annat! 

Pinglan: Åh vad härligt!!! Stort Grattis!!{#emotions_dlg.flower} Ett plus är ett plus, fast förstår att det är svårt att tro på det!Glad Och grattis till massa syskon i frysen!
    Min TD är den 14/6. 

• Mustikka

Tinzu: Ser ju riktigt bra ut det där!:) vågar nog säga Grattis!!:)
    Det är svagt för att du bara är på rd 10, men som dom säger ett plus är ett plus:D
    Testa igen om två, tre dagar:)

• Mustikka
    Pinglan: Det är ofattbart!Glad Kan inte tro det än, tror ibland att jag bara inbillar migSkrattande Sen är det en ständig oro. Är så orolig att jag ska börja blöda, drömmer mardrömmar om det, sen är jag orolig att det inte ska finna nåt där vid VUL. Hur känner du dig?

Sofiali: Tack!Glad Man får vara neggo när allt känns jobbigt. Vet hur det kännsRynkar på näsan Man tror inte på det, men dagen då ni får en till liten kommer!{#emotions_dlg.flower}

turtle: Ska du tjuvtesta? Eller har du redan gjort det?Glad

Helvetiaaa: Jag tjuvtestade på rd 12. Har inte kommit till td än, är på torsdag. Sparar mitt digitala till det, och ber till alla högre makter att den visar gravid då.

Emilotta: Jag tycker också att det känns svårare att fån in vaggisen vissa gånger, men vet inte vad det beror på. Kanske att slemhinnan är irriterad och uppsvälld?
    Sen tycker jag inte det rinner så mycket för mig, ibland när jag stiger upp på morgonen men inte så mycket annars. Kanske är torr eller nåt. Men ut måste det ju till slut, tror inte kroppen kan ta till sig allt. Längtar tills man slipper ta dom.

annalotta: Spännande att det odlar vidare, men såklart också extra nervöst. Håller tummarna!
  • Mustikka
    Helvetiaaa skrev 2012-06-11 18:41:07 följande:
    Mustikka : Jag håller tummarna:))) Tänkte om det finns någon "gräns" för att testa sej för tidigt, kan det bli negativt då eller blir det ett falskt +?
    TackGlad Vet inte vart gränsen går, det är nog olika från person till person. Men det sägs ju att det plus är ett plus, så tror inte det kan bli falskt plusGlad
  • Mustikka
    turtle: Grattis till 3 blasto!{#emotions_dlg.flower} Det är ju super! Det kan fortfarande bli plus, länge kvar till din tdGlad

Tinzu: Åh vad härligt att se det på digitalt!! Grattis igen!!{#emotions_dlg.flower}Solig Jag ska ta mitt digitala på torsdag, längtar!

• Mustikka

Emilotta: åh vad spännande! Håller alla tummar och tår att mensen inte kommer!:)

A79: har tänkt på dig, så länge sen man såg dig i tråden. Såå härligt att du redan är i vecka 13!:) Hur har du mått?

Svar på tråden IVF Umeå