Stödgrupp för partner till narcissistisk personlighetsstörning
Jag är också bosatt i sthlmsområdet och ses gärna! Låter som en väldigt bra idé :)
Trevlig helg!/TS
Jag är också bosatt i sthlmsområdet och ses gärna! Låter som en väldigt bra idé :)
"Varje gång som han tar kontakt så mår jag piss, även om han är trevlig just för stunden. Men jag tror att det är alla dåliga minnen som kommer till ytan som stör mig mest. Jag har försökt att ta bort honom flera gånger under det här året, men han blir tio gånger värre och terroriserar mig. Så länge han har en ny kvinna på gång, så håller han sig lugn, men så fort det tar slut så går han tillbaka och hör av sig till mig som en lismande råtta."
Häpnar när jag läser. Är det min karl du beskriver? Du sätter exakta ord på hur det fungerar/fungerat. Det är en liten tröst i eländet. Maktlösheten, förvirringen, det verbala misshandlandet (hur kan han INTE förstå att vissa saker säger man inte?!?) och alla de ledsna frågetecknen - det ska bli så skönt att komma ifrån. Sorgen över alla år, alla tårar, all förintad självkänsla, hoppas jag lindras med tiden. Tack för att ni delar, varje historia som skrivs in är både sorglig och stödjande <3
Usch vad jobbigt. Styrkekramar till dig! Jag ses gärna. Är bosatt i sthlmsområdet. Har du möjlighet att ses i sthlm?
2 galet jobbiga dagar lider mot sitt slut. Det är inte lätt att vinna gehör mot en sjuk/självcentrerad människa. Vi håller på att göra upp det sista i ekonomin så vi kan gå vidare åt varsitt håll. Men att jämka går bara inte för vissa och prata till döva öron gör så att man får en stor klump i magen. Är så jäkla besviken när man curlar och försökt hjälpa så mycket man bara kan och sen bara får en massa onödigt skit tillbaka. Min taktik har varit från dag ett att inte förarga och försöka ställa upp men responsen är +-o i gensvar. Det är bara hon hon och åter hon och idiotförklarar mig konstant. Det är som alla sagt att en 2:åring går inte att ha att göra med. Men hädanefter så är det bara kontakt runt barnen som gäller om man inte ska duka under själv. Fast hon har en ny så är det mig hon ringer till när hon vill avreagera sig och få kräkas lite spydigheter, för då verkar hon må riktigt bra. Å nu har helt plötsligt har den där klumpen i magen återvänt efter ett tags frånvaro och bara för att man haft att göra med hon i två dagar.
Hej! Jag kommer gärna den 24 april. Blå Porten, vilken tid?
Jag kommer! Kl 4 på Blå Porten. Du kan väl skicka personligt meddelande till mig så vi kan byta tel nummer..?
Jag kommer! Kl 4 på Blå Porten. Du kan väl skicka personligt meddelande till mig så vi kan byta tel nummer..?