Har PCO och planerar syskon.
Samma här längtan efter syskon är enormt stor, så att de gör ont i hjärtat. Jobbigt när folk runt oss frågar, när ska ni ha syskon då. (fast de menar väl) Vad tråkigt med missfall, kan inte ens föreställa mig hur hemskt det måste vara.
Hoppas också på att få prova pergotime om inte provera hjälper, efter som den ger ägglossning, och de är ju det vi vill ha =)
Hur länge har ni försökt att få ett syskon nu? Kommentarer och frågor man får kan jag hålla med om är riktigt jobbiga, och jag klarar inte av att bemöta dem ärligt. Skulle vilja säga som det är att vi gör vad vi kan, men det blir inget....istället för att bara säga, vi får väl se....
Vi har idag bokat hotell i Sundsvall mån-tis nästa vecka, bara jag och maken. Ska shoppa loss på IKEA och andra trevliga affärer där nere. Det är på tisdag som jag har BIM, men jag har bestämt mig för att lämna alla gravtester hemma så om ingen mens dyker upp får jag testa hemma på onsdag morgon....Kommer nog att bli deppigt om mensen kommer, men det är väl bara att bita ihop då. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska tro, så därför lever jag som om jag inte vore gravid.... Ikväll ska jag till min bästa kompis och dricka lite rosévin, tidigare månader har jag undvikit alkohol från ÄL till BIM, men nu tänker jag strunta i det....tror inte ett glas eller två kan skada ett ev pyre nu, vill njuta av att ha semester och kunna göra sånt mitt i veckan nu...och kanske blir det inget med rosévin i sommar, vem vet??
Hur går det för er andra? Tindra, du är väl nära BIM nu? Miracle maker, hur känns det för dig? Meja, hur går det med pergoknaprandet?