saramandis skrev 2012-09-18 12:54:57 följande:
Jag har varit till IVF-kliniken dag och fick väldigt goda nyheter. Gjorde ett VUL som visade att jag hade en stor och fint ägg som kommer att lossa vilken dag som helst, så senare i dag blir de att ha ett ägglossningstest
Så hon sa att de såg lovande ut denna månad, om allt funkar som de ska, annars så fick jag utskrivet pergo och provera som jag ska börja med annars om de inte blir något resultat denna månad Känns så skönt att det börjar hända saker nu, känner mig mycket lungnare nu
Vilka bra besked! Håller tummarna för att det tar sig nu och att du inte behöver använda pergo och provera
Här händer det inte mycket. Har haft lite typiska ägglossningsflytningar idag men det har jag haft förut utan att det varit ägglossning så jag vågar inte hoppas något på det. Gjorde ett äl-test igår och då var det svaga strecket som jag fick förra veckan ännu svagare så jag antar att den lilla äggblåsan som jag hade i fredags har tillbakabildats??? Åhh tänk om man hade fått komma på ett till vul den här veckan för att se om den hade vuxit någe mer eller tillbakabildats. Men men det är ju bara att vänta och se. Så jobbigt bara att man går runt och tänker på det hela tiden.