Har PCO och planerar syskon.
Okej då ska jag kolla upp det med privat.
Treasures -vad skönt att det gick så bra idag, jag tror stenhårt på ett plus för dig ;) Själv hann jag inte köpa nåt test igår efter jobbet men mensen kom med buller och bång imorse (dag 8) så på tors kör jag äntligen igång med pergo!
Håller tummarna för att det är falskt alarm! Är inne på dag 2 i pergokuren nu så det får bli en romantisk midsommarhelg
Treasures - jag är på dag 9 idag. Förra gången fick jag äl på dag 14 el 15 men nu började jag med pergo två dagar tidigare så kanske kommer äl tidigare då? Jag har inte börjat testa med stickor och har inte bestämt om jag ska göra det heller. Jag tänker att om vi inte kan försöka kanske det är bättre att inte veta... Läkaren har semester så det blir inget vul heller men blodprov på dag 21. Ja, visst är det jobbigt för mannen också, han hade prestationsångest redan innan så det var ju verkligen dålig tajming. Men jag försöker flytta fram horisonten, om ett år spelar kanske en månad hit eller dit ingen roll. Jag missade faktiskt första chansen med pergo för tre år sen också då jag fick världens influensa samtidigt som äl, men månaden efter plussade jag med min finaste lilla dotter