• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Flinxy skrev 2012-11-16 19:23:05 följande:

Haha, vad gulligt av dig ;)
    Visst är det!

Jag har bra referenser också, fråga damerna i tråden!  
  • Papito
    MrC skrev 2012-11-16 19:40:43 följande:
    3 dagar är inte mycket, han kanske är upptagen med annat? Sina barn?
    7 dagar då kan du börja bli orolig.
    14 dagar då kan du ge upp.
    Nä, där håller jag nog med damerna. Har man varit på dejt och är intresserad av mer låter man inte tre dagar passera utan att höra av sig. Om inte annat så av rent hyfs.
  • Papito

Det säger ju sig självt att tjejen/killen funderar på vad man tyckte om dejten, om man vill gå vidare och fortsätta dejta.

• Papito
    NooneBird skrev 2012-11-16 20:52:04 följande:
    Bra där Papito! :)

Nu är jag duschad, stylad i håret och påklädd! Nu ska bara sminket på sen väntar jag bara på samtalet att han är framme sen gäller det! Inte nervös ännu, det kommer väl när jag sitter på bussen.
    Använd kondom!
  • Papito
    NooneBird skrev 2012-11-16 22:19:12 följande:
    Flinxy skiter det sig ikväll ska jag ta mig till ditt sätt att tänka! Jättebra! Upp o hoppa igen bara :)
    Hörde att det är stopp i tågtrafiken...

...  
  • Papito
    NooneBird skrev 2012-11-16 22:19:12 följande:
    Flinxy skiter det sig ikväll ska jag ta mig till ditt sätt att tänka! Jättebra! Upp o hoppa igen bara :)
    .....och alla inrikesflyg är inställda pga strejk...

...  
  • Papito
    NooneBird skrev 2012-11-16 22:31:00 följande:
    Papito; Thihii! Vilken tur att han kör bil!
    Oj...det kunde ha varit en himla tur...men det är tydligen snöstorm och alla vägar uppåt är avstängda.
  • Papito
    Flinxy skrev 2012-11-17 09:02:38 följande:
    Japp, så ska du tänka, men nu tror inte jag att det har skitit sig för dig utan jag tror att allt blev precis som du ville :)Precis så tänker jag med. Så nu valde jag att vara rätt fram. Jag skickade iväg ett meddelande där jag rätt på frågar. Nu hoppas jag att jag kan få ett ärligt svar tillbaka med :)

Bra!

Jag tror att man måste vara tydlig i såna lägen, även om man riskerar att det svider lite. Det är det jag menar med att jag ogillar spel, då går båda och våndas och är otydliga.

NooneBird, släpp stackarn och uppdatera!
  • Papito

Det är för osannolikt för att vara lögn. Haha, oftast är det så i mitt liv. Det märkligaste och mest osannolika är faktiskt sant.

Men jag förstår din oro, det naturliga hade varit att kontakta dig, du som bor där kanske hade en lösning. Lite märkligt är det men misströsta inte. Stämmer det han säger har du deppat i onödan.

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-18 13:17:15 följande:
    Jag bryr mig ärligt talat inte ett dugg om vad andra gör, men det är så JAG känner. Nu menade inte jag specifikt i NooneBirds fall, utan generellt. Tycker också det är lite skillnad när man pratat så länge men jag hade nog väntat iaf. Men det är jag det.

Det är lugnt, jag kan vänta..men hur många turnéer snackar vi om? Kan alltså bli ett halvår i praktiken
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!