• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-11-07 14:02:45 följande:

Jag kan, sorgligt nog, säga att jag aldrig haft en killkompis som inte öppet sagt att de vill ha sex med mig.
    Jag har en som jag lärde känna här på fl i augusti förra året, vi bor ganska nära varandra. Och vi pratar om allt och inget, men när han tyckte att vi skulle bli kk satte jag stopp för det. Jag sa rakt ut att det inte är något för mig och att jag inte har lust att prata sex med honom. Jag vill att vi ska vara vänner, och jag kan prata sex med mina tjejkompisar också, men skulle någon av de uttrycka att de vill ha sex med mig hade jag stoppat även där.
    Det är skillnad på att prata OM sex och att prata sex.
    Efter att jag sa ifrån ändrade han på sig, så nu är det mer vänskap. Men han kommer med hintar ibland och jag är verkligen inte intresserad, var inte det innan jag träffade J heller. Stänga dörrar är inget för mig.   
    Ja, det låter verkligen sorgligt!

Jag skulle aldrig föreslå sex för en kompis om det inte var så att jag egentligen var intresserad av en relation med henne. Har iofs inte heller hänt

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-08 09:53:05 följande:
    Visst är det ett rätt så intressant ämne, men det känns som att utmana ödet när jag vet att de är attraherade av mig och gärna skulle ha både sex och en relation med mig.

Oj oj oj vad det lät kaxigt  inte likt mig  
    Glad

Hur gör man en sån smiley som visar tänderna?
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-08 20:42:52 följande:

Duktig pojke
    Tungan ute

Grått, grått, grått och lite fler nyanser av grått...när ska du ta en långhelg Göteborg?
    Vi har jättefina julklappar här, du kan shoppa till hela familjen så slår du två flugor i en smäll.. FlörtTungan uteKyss  
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-08 21:00:31 följande:

Är det verkligen värt? för du kommer ju bara vilja ha mer då varenda helg och det finns det ju ingen möjlighet till
    Vi kan vara kompisar som pratar sex
  • Papito
    Xmag skrev 2012-11-08 22:09:37 följande:
    Ett helt annat ämnde: Hur mycket kollar ni upp er dejter innan ni går ut med dem? Och vad kollar ni?
    Googlar efter spår på internet och andra bilder?; Ratsit, Hitta.se osv för att se att personen bor ensam, inte är gift, äger bolag, hur det ser ut där den bor, osv?

Vad är viktigt att veta, om något, innan en dejt? Eller gör ni det kanske bara av nyfikenhet?

Oj, känner mig plötsligt orutinerad och naiv...jag har bara dejtat två och det var innan sommaren (sen kom mitt berömda uppehåll) men tanken på att kolla upp dem har inte ens passerat faktiskt.

Känns lite som att misstro, jag skulle aldrig kolla upp en dejt irl heller mer än att kanske fråga någon kompis om h*n eventuellt känner henne. Men det är knappt det ens, jag vill skapa mig en egen uppfattning.
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-08 21:00:31 följande:

Är det verkligen värt? för du kommer ju bara vilja ha mer då varenda helg och det finns det ju ingen möjlighet till
    Du har rätt, du är så klok.

Vilken tur att du fick mig att förstå det  i tid...med tanke på att jag ska till Malmö i jobbet om ca en månad..

...men men, jag får väl se om Tant Tabben vill ta en fika istället.. Flört
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-09 09:09:01 följande:

Jag försöker kolla upp lite så gott det går... och det beror enbart på min säkerhet. Inte för att det säger så mycket men man kanske kan känna sig liite tryggare.
    Men vad kan man kolla..och hur?
    Ratsit har väl bara adresser, lön etc?
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-09 20:28:25 följande:
    Jag kollar så mycket jag bara kan. Först kollar jag telefonnumret och vad det står för namn på det, sen kör jag igång . Googlar, birthday.se, facebook. Har ofta en väldigt bra bild av personen innan jag bestämmer mig för att träffas, och så visar det sig att kemin ändå inte stämmer så så himla bra var inte bilden ändå .
    Men skulle du kolla så mkt om du träffade någon irl?
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-09 20:55:53 följande:

Ja då är det väl bara för mig att gratulera Tabben att hon får den äran

Nej man ju inte kolla så mycket egentligen... men som att de inte är sambo iaf och så att det inte kommer fram något allt för skrämmande om man googlar deras namn.
    Oj...inte mycket till kämpaglöd där...tack för den! Gråter
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!