• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (men) skrev 2012-11-02 23:45:03 följande:
    VIsst ska man vara rädd om den man lever ihop med eller är tsms med..
    Men idag blev jag nekad jobb..för att damen inte ville  ha mig arbetandes i närheten av hennes man ...
    Damen och jag hade pratat innan osv..och när jag träffade henne,träffade jag också hennes man..

Man undrar ju vad han hade pysslat med tidigareSolig

Måste ändå vara jobbigt..ska man välja vilken fröken barnen har..vilken som sitter i kassan på Ica etc etc?Glad     
    Du kanske inte skulle kommit dit i en kort teddy med spets och djup urringning...
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-03 19:11:56 följande:
    Det är många killar som inte har det (eller otroligt kort/intetsägande text) heller. Framför allt på HP.

Jag är nog en utav dem just nu men så får jag sällan brev om inte jag skrivit först....å andra sidan dejtar jag inte
  • Papito

Funderade på en grej till idag. 

Tid finns...hånglar gör jag uppenbarligen inte SkrattandeTungan ute

Jo, man kollar runt på alla kort och påfallande få faller mig i smaken...sen går jag till affären och för en gångs skull kollar jag aktivt efter om jag ser något attraktivt hos kvinnorna. Även de jag ratar vid första blicken försöker jag se något positivt med...och det märkliga (?) är att det är relativt många jag faktiskt kan hitta saker jag skulle kunna fästa mig vid. Blev lite förvånad över hur förlåtande man kan vara...och framförallt funderar jag på hur missvisande korten på dejtingsajterna kan vara. Nästan så att alla borde slopa kort, prata tills det känns bra och sen skypa eller något för att se den andres rätta jag, inte bara en stillbild.

• Papito
    modesto skrev 2012-11-03 22:12:23 följande:
    Det värsta faran med internetdajting att man fastnar i analyser, skrivande och virtuell värld. Det finns ingenting som kan slå verkligheten, man kan skriva en massa eller skypa men bli besviken ändå. Det bästa är att träffas fortast möjligt.
    Jag är kluven, håller egentligen med dig men ibland funkar det faktiskt att vänta lite också..men jag tror inte man ska vänta för länge och bygga luftslott.
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-03 23:04:01 följande:

Jag håller inte alls med. De gånger jag träffat någon fort har det sällan blivit nått mer än en träff, men av de jag pratat är det betygligt vanligare.
    Intressant, du tror alltså tvärtom...att stressar man fram blir det med fel person då eller?

Ta det inte fel nu Fröken 33...men kul att ha dig tillbaka  
  • Papito

Jag tror också att irl är irl. Det som möjligen kan göra skillnad är om man skrivit mycket, fördjupat, gått in på personliga saker, kanske pratat i telefon..då är man nästan lite kär redan...och kan säkert ha överseende med en hel del när man träffas.

• Papito

Singelspring låter skitkul..men det får vara lite mingel efteråt annars går det ju inte, haha.

Själv funderade jag som sagt på att lägga ner fram till jul men plötsligt rasslade det till och nu mailar jag med pannkakans snyggaste tjej Tungan ute

Haha, kommer givetvis inte att bli mer än några mail fram och tillbaka men jag får mina femton minuter i rampljuset och dansar en sommar..  

• Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-04 19:20:00 följande:

Kul idé! Önskar det fanns nått sånt här.
    Trodde att du också var från sthlm. Är du från skåne då? Haha
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-04 21:21:39 följande:

Vad kul för dig! då hoppas jag för din skull att hon bor i Göteborg? annars blir jag nästan sur
    Haha, ja hon bor här...men jag har mina skånskor och singelmorsan, får inte plats med fler i mitt hare...ehhh, min trea!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!