Ärliga nätdejtingstråden!
Procentuellt sett verkar tråden ha jäkligt många vettiga män...
Procentuellt sett verkar tråden ha jäkligt många vettiga män...
Kan se vinsterna med att vara inne korta perioder och ut, blir lätt slentrian i det annars. Många nämner att det är samma folk år ut och år in men det är vanskligt att dra slutsatsen att folk är för kräsna.¨
Det är trots allt inte lätt att hitta personen man vill dela sitt liv med. Många kanske är borta i ett år för att de hittat någon och när det skiter sig kommer de tillbaka.
Sen ska man nog vara lite kräsen..men visst går många till överdrift.
Jag kan också se att det ytliga på sajterna. Iofs såg jag det innan också men nu när jag varit mer aktiv blir det så tydligt...jag hamnar ju där själv. När jag bara tittar på korten är det extremt få som faller mig på läppen.
Satt på jobbet och funderade lite häromdagen och kom på att en kollega som ser helt okej ut, men inte mer, hade jag säkert ratat på sajten (då är jag ändå lååååångt ifrån ytlig)...men där, när vi satt och pratade så märkte jag hur charmig hon är, vilken rolig dialekt, vilken fin blick hon har...ja, ni fattar. Nu är jag kanske inte intresserad av henne ändå men det blev så uppenbart hur hårt och negativt man sållar, jag menar, egentligen, vad säger en bild, ett kort.
Det är ju samma åt andra hållet, jag tror inte att jag är ful men jag är inte heller någon som det haglar tjejer runt. Jag växer nog ju mer man lär känna mig, då kommer mina goda sidor mer till sin rätt.
Sååå..jag sa till mig själv på skarpen att öppna upp sinnet ytterligare ett steg..borde nog fler göra.