• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (%) skrev 2012-11-09 21:12:08 följande:
    Undrar! Ni som använder Happy Pancake - hur höga matchningsprocent kommer ni upp i om ni använder den funktionen?

Jag kommer aldrig upp i mer än typ 80% .Är det jag som har många och konstiga krav eller?

Och det är alltid något för mig avgörande som inte stämmer!     
    Kollar aldrig sån mumbo jumbo, haha.

Å andra sidan kollar jag inte upp mina dejter på nätet heller. Skulle kännas lite stalkeraktigt.

Eller borde jag kolla mer? 
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-09 21:43:55 följande:

Blev väl inspirerad av din glödheta kamp för mig
    Shit...du är het idag...man får ta upp fingrarna ur vattnet...
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-09 21:46:18 följande:
    Nu har jag iaf ett "mål". Ska testa match.com efter/ kring nyår. Jag har hört mycket gott om den och att det är en av de mer seriösa. Måste ju testa iafTungan ute sen har jag kanske lite mer att delge här inne
    Får motvilligt önska dig lycka till...men det lär inte behövas. Tror du träffar någon inom 6 veckor från det du börjar..kom ihåg var du hörde det först.
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-10 00:55:46 följande:
    Hörrni kloka människor, nu måste jag fråga en grej!
    Jag har skrivit lite med en kille och han verkar helt ok, och säger att han vill träffas, MEN, det kan ibland dröja flera dagar innan han går in och läser mina meddelanden och nu senast hade han läst ett men inte det andra (tecknen tog slut). Han är inte inloggad mellan de gånger han skriver men det kan ta uppemot en vecka mellan gångerna. Utifrån det han skrivit har han det väldigt körigt på jobbet just nu, men borde jag vara på min vakt här? Eller är han bara lite försiktig med någon han inte ännu träffat?  
    Som vanligt svårt att veta, jag skrev med en sån men la ner det. Tar för mycket kraft att ens veta om personen är seriös...då kommer allt annat till sen dessutom.

Spontant känns han inte seriös, hur körigt du än har på jobbet finns det väl alltid tio minuter över varannan dag (om inte på jobbet så hemma) för att åtminstone upprätthålla kontakten och bekräfta att man finns kvar.

Du måste känna av det själv men jag hade tackat för mig. Möjligen möjligen...om det verkar vara en otroligt bra person (vilket jag skulle tveka på eftersom den hör av sig så hattigt & bara läser ena mailet etc) att jag skulle skriva ett kort konkret brev med mina tankar och ge en sista chans. Men inget smörbrev  
  • Papito
    Xmag skrev 2012-11-10 11:09:05 följande:
    Han kan säkert ha mycket att göra på jobbet. Själv känner jag i bland stressad och "tvingad" att logga in när jag mailar med någon fast jag egentligen inte orkar eller hinner. Så behöver inte vara något konstigt med det. Men var lite vaksam på hur pass mycket tid hans jobb tar. Hinner han inte maila och träffas nu hur blir det då om tillsammans. Har han tid med dig då?
    Jo Xmag, klart att man kan ha perioder då det kör ihop sig både jobbmässigt och privat men har man mailat en del och är inne på att träffas kan man nog hitta tio minuter varannan, var tredje dag.

Som du säger, hur ska det annars se ut om man fattar tycke..? 
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2012-11-10 12:20:43 följande:
    Mhmm..vet inte om jag ska vara en fjolla eller bara lite lössläpptSkrattande
    Både och...?
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2012-11-10 12:22:04 följande:

Såå jävla mycket har man väl aldrig..inte om man är sugen på någon iaf...Då har man 3minuter/dag att säga.."tänker på dig,men jag har sketfullt..så det blir ingen novell." typ.
    Precis, så tänker jag med.
    modesto skrev 2012-11-10 12:28:45 följande:
    han har för många på gång och orkar inte känslomässigt svara alla? det blir din tur då och då? Man behöver inte vara inloggad på HP utan ta alla till privata kontakter direkt eller han kan vara på en annan krävande sida
    Också troligt!

Rainbow, ha kvar honom i periferin om du vill men fokusera på någon som kan ge mer. 
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-11 13:08:21 följande:
    Som jag förstod det var det en tillfällig grej pga av en händelse på jobbet som innebär VÄLDIGT mycket övertid. Och han skrev från början (efter första uppehållet på en vecka) att hans frånvaro ej berott på att han inte var intresserad. Samtidigt funderar jag i samma banor som dig & en del andra här, hur lågt prioriterar han ett ev. förhållande? Tar han sig tid för mig sedan eller kommer jag att komma i sista hand?

Men men, den som lever får se. Händer det inget snart så lägger jag ned honom... 
    Inget nytt under solen Rainbow?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!