• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-11-18 13:38:43 följande:

Haha ja jag förstår att det låter som jag är någon slags nunnaOskyldig men riktigt så är det inte( tvärtom skulle nog mina ex säga ) så kanske eventuellt runda 2 eller 3 vem vet...
    Jag trodde inte du var ngn nunna...men du säger att exen skulle säga annat..haha, het het het...kan vänta till tredje rundan, är inte den som är den...men sen jävlar!!!
  • Papito
    MrC skrev 2012-11-18 14:30:46 följande:
    Vi hade iofs inget 100% bestämt, men vi siktade på det och båda ville. Jag är bortrest i 2 veckor till och kan inte, därför siktade vi på om 3 veckor. Efter den helgen (7-9 dec) är jag upptagen varenda helg till februari. Kanske t.o.m längre. Känns som att vi inte ha oddsen på vår sida.
    Vad surt, kan du inte omboka någon innan februari? Vad hade du gjort om ni klickat, väntat i tre månader till nästa dejt?
    Omprioritera och omboka!
  • Papito
    NooneBird skrev 2012-11-18 21:21:56 följande:
    Fan vad jag känner mig osäker efter händelsen i helgen!! Även om han sagt att han fortfarande är intresserad och att han åkte hem inte hade med mig att göra så kan jag inte hjälpa det. Sitter och väntar på att han ska ringa som han sagt att han ska så känns det som att han inte kommer att göra det. Iofs brukar han ringa runt den här tiden men men..
    Har han hört av sig?

Lider med dig!!!
    Så jävla kasst oavsett anledning, han borde ju fatta att du är i en kass sinnesstämning!

Ville inte säga det igår och hoppas att jag har superfel men jag fick dåliga vibbar av det som hände. Hoppas hoppas att jag har fel!
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-19 09:26:40 följande:
    Usch nej jag måste ärligt sagt säga att jag fick heller ingen bra känsla när du skrev att han bara stack hem, jag menar utan att ens ringa?!Jätteskumt med sådan killar! och du mår ju redan dåligt av honom och det är ju nu du bara skulle få sväva på små moln...men men vi får hoppas vi har helt fel, om nu du fortfarande är intresserad?

Great minds think alike
  • Papito
    Usch nej jag måste ärligt sagt säga att jag fick heller ingen bra känsla när du skrev att han bara stack hem, jag menar utan att ens ringa?!Jätteskumt med sådan killar! och du mår ju redan dåligt av honom och det är ju nu du bara skulle få sväva på små moln...men men vi får hoppas vi har helt fel, om nu du fortfarande är intresserad?

Great minds think alike
  • Papito

Great minds think alike
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-19 22:00:43 följande:

Bara spännande med ditt "tjat". Fattar att du blir osäker men du får försöka tro honom. Vissa funkar ju så, känner att de är "hemma" och slappnar av lite. Hur många mil är det mellan er? 

Här är det deppidepp. På väg att flytta till större och det känns lite ångestfullt. Har en jättefin lägenhet i dag på en Malmös mest populära gator, och nu ska jag flytta en aningens mer off, till ett hus där jag och min son kommer att vara yngst, och dessutom de enda som bor med någon annan :(. Tänk om det är värsta ångesthuset där de inte tål barn! Och jag vill inte flytta in SJÄLV, vill dela med någon ju, snyft. (inte bara med min son då alltså) 

Nej, dags för riktigt fokus, väck med alla energitjuvar och in med den äkta kärleken, B A S T A!     
    Varför ska du flytta då Tabben?

Tänk tvärtom, att det säkert bor folk där som blir glada över att det kommer ett barn och livar upp lite.

Är övriga bara ensamhushåll? Ett gammalt klassiskt ungkarlshotell?
  • Papito
    Zeus skrev 2012-11-19 19:54:36 följande:
    Någon som hakat upp sig?
    Sorry, vet inte vad som hände.
  • Papito
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-11-20 15:47:52 följande:
    Med risk för att låta riktigt tråkig nu... men jag tror helt ärligt att han har fegat ur. Han vågar helt enkelt inte säga som det är och klarar inte att avsluta det hela. Förmodligen ville han nog mer från början och efter er intensiva kontakt innan träff så vet han inte riktigt hur han ska bete sig eller säga till dig nu. Hans beteende är inte normalt efter hur ni haft kontakt tidigare, så enkelt är det, hur mycket han än lovar och svär sig fri. Sorry, ledsen för din skull som hoppats på så mycket mer. Du får trösta dig med att det blir hans förlust.

För egen del - en liten uppdatering. Allt väl på min front. still going strong med min "dejt". Officiellt ett par sen en tid tillbaka nu, träffat både mina barn och min övriga familj och allt känns bara bra!    
    Tror det samma, tyvärr.
    Håller dessutom med dig Noone Bird..och jag gillar att du ändå låter lite förbannad när du säger att han får Man-Up...låt inte det här sänka dig helt, även om jag förstår att det måste vara riktigt tungt just nu. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!