• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Zeus skrev 2012-11-23 14:50:26 följande:
    Papito, haha. Vad det gäller flinxy så är det en fantastiskt vacker tjej som även verkar både rolig och trevlig; Betvivlar att hon stannar på singelmarknaden någon längre tid
    Av det lilla jag sett och läst håller jag med.
  • Papito
    Zeus skrev 2012-11-23 15:00:34 följande:
    Och anledningen jag kommenterar det är inte så mycket för min skull utan snarare för att jag inte vill att någon annan ska få för sig det ligger någon sanning i det om någon råkar läsa, jag är inte en sådan person. Det är bara av den enkla anledning, annars har jag absolut inget emot att det skojas om det. Sen kanske det går åt helvete än då, men det ska iallafall inte bero på att jag spelar något dubbelspel eller att någon tror det. Så så enkelt är det, har inget att göra med personer involverade eller dyl.
    Ok, bra att du klargör. Ska försöka att inte skoja om det, vill inte ställa till det nu när du äntligen lyckats lura någon annan än tanten hemmavid

Flinxy, då tar jag över stafettpinnen  
  • Papito

(b), skulle du redigera några fraser eller hela din personlighet?

Inboxa nu!  

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-23 17:45:56 följande:
    Haha ja just det, det hade jag glömt!

Äh vad ska du med det till? finns ju här 
    Så du bidde lite blyg...haha.

Det är lugnt, du finns här  
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-24 11:16:00 följande:
    Ok, en fråga i anknytning till det vi diskuterat om att man ibland ändrar sig efter en dejt. Hur gör ni om allt kändes bra eller åtminstone halvbra under dejten & ni planerat in en andra dejt men sedan när ni kommer hem så känns det "näeee"? Går ni på andra dejten och berättar det då eller tar ni upp det innan?

Men vad faaaaaaaa..... ska det in ännu fler faktorer nu?

Så man kan alltså inte slappna av och go with the flow ens när dejten gått bra och man bokat in en ny?

Börjar minnas varför jag älskar jakten mer än dejtandet....kan det inte bara vara enkelt?

Undrar vad snittet ligger på, alltså antal olika man måste dejta för att få till en relation.
  • Papito

Ok, många nya i tråden (eller, ni kanske har följt den anonymt men nu vågat outa er) inte många av stammisarna som skriver längre och kanske inte många som minns mig heller, trådförgyllaren i x antal hundra sidor..haha.

Nåja....släpper bomben nu...

Papito dejtar igen!!!  

• Papito

...och givetvis blev det köbildning direkt!

Är så korkad så jag har ställt till det för mig. Hade bokat en dejt och sen råkade jag skojflirta med en tjej och nu vet jag varken hur jag ska ta mig ur eller gå vidare ur situationen.

Den här charmen har sina baksidor  

• Papito
    MrC skrev 2012-11-27 23:02:43 följande:
    Du får lära ut dina hemligheter till oss andra.
    Skojflirta? Vad är det?
    Är det samma som att vara "överdrivet trevlig" eller "internettrevlig", som jag hittat på.
    Haha, jag vete tusan vad det innebär. Flirtade & charmade henne, hon gjorde detsamma med mig, båda föll....

Jag har hela tiden sagt att jag inte är en hunk men att jag har hyfsat lätt för att få ladies (peppar peppar ta i trä) ...men trodde inte att det skulle gå så här fort och absolut inte att jag skulle lyckas slå knut på mig själv.

Sååå korkad!!! 
  • Papito
    MrC skrev 2012-11-27 23:22:51 följande:
    Jag är ingen hunk heller, jag ger mig själv 4 Plus av 10 möjliga.
    korkad? va?
    Jag alltså...korkad som först inte dejtar och sen, samma dag som jag bestämmer mig för att börja göra det lyckas ställa till det för mig så att att jag inte vet vad jag ska göra.

Extremt korkat! 
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-27 23:30:37 följande:

Wohooo, spännande Papito! Men jag hänger ändå inte riktigt med, är det någon/några du träffat på nätet eller IRL?
    En träffade jag på nätet..eller vi har inte träffats men bokat dejt. Samma dag lyckades jag med konststycket att hooka upp med en tjej irl också..men det var inte meningen att det skulle bli så, bara blev, ren tillfällighet.

Och nu, snäll som jag är har jag dåligt samvete för jag tänker inte köra dubbelt så då måste jag avsluta ngt som precis ska påbörjas..med någon av dem. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!