• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-12-28 21:04:25 följande:
    Tack! du är så söt! Kyss behövde verkligen lite pepp, även om jag inte tror dig (än)

Tycker det är bättre du flyttar söderut

Hur går det för dig då? puss puss    
    Varför tror du mig inte?
    Du ser ju själv hur det rör sig för folk i tråden...sen blir det svårare för dig eftersom du bor på fel ställe men förr eller senare funkar det där också  
  • Papito
    singel pappa83 skrev 2012-12-28 21:06:48 följande:
    Satan singelmamman du har fan fler inlägg i denna tråden än någon annan, hur komemr d sig att du fortf är kvar här ? :) 
    Haha...har du LÄST alla inläggen då?

Fröken Kräsen & Kravfylld....  
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-12-28 21:15:27 följande:
    Jag tror allt att Papito toppar antal inlägg i denna tråden Skrattande
    Varför jag är kvar här? Trevligt att skriva i tråden helt enkelt .
    Jag????
    Näääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!
    Kan jag aaaaaaaaaaaaaaaaaldrig tänka mig

Jaha, så du är paxad nu singelmorsan?
    GRATTIS!!!

Du ser (b)...det rullar på...olika snabbt men det rullar på. 
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-12-28 21:43:56 följande:
    Som du skrev så är jag kräsen och det ena och det andra så att jag skulle vara paxad kan du ta tillbaka Flört
    Haha...tuffa pix för grabbarna i Götet...du ser (b)...inte lätt för oss med "Gräset-är-grönare-på-andra-sidan-brudarna" vi har här

• Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-12-28 21:58:50 följande:
    Inte lätt att ens träffa på grönt gräs Flört

Bara slask...som vanligt...

Tur att att det finns några få Julstjärnor som strålar starkt  
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-12-29 11:00:16 följande:

Nä, 15% av en tråd är ju faktiskt inte speciellt mycket Drömmer
    15%.....tack för den

Men visst, du är inte helt ute och cyklar och jag fattar piken... Glad

...till mitt försvar har jag trappat ner rejält..men jag fattar...ska sluta babbla  Tyst 
  • Papito
    Tusse85 skrev 2012-12-29 13:32:02 följande:
    JAG DÖR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy helvete vad jag skäms!!!

En kompis frågade hur de går med KK:n eftersom hon vet att jag är lite svag för honom. Jag tar kort på två sms han skrivit där han frågar om vi ses på söndag. Till bilden skriver jag "Han frågar om söndag trots att vi pratat om de många gånger, och när jag va i flen ville han att jag skulle komma till norrköping över kvällen.... så han verkar sakna mig iaf även om de bara är som KK :)"

TROR NI INTE JAG SKICKADE DET TILL KK:N AV MISSTAG?????????????????

jag dör verkligen nu och kommer aldrig våga träffa honom igen! Skickat två sms där jag skrev massa haha och att de skulle till bästa vännen som frågade hur de gick med honom osv. Hittils inge svar men tror han sover för han jobbar nog natt ikväll. MEN JAG DÖR.

Lär ju aldrig se honom igen...

eller killar, skulle ni se de som en rolig grej?? Behöver manlig åsikt! Vännen tyckte inte de va så farligt men jag mår skit...fy fan skrev att jag trodde han sakna mig...... fast kunde iofs råkat skriva att "fy fan vad jag hoppas han blir kär"

åsikter och hjälp tack!!
    Akut läge så jag bortser från yttrandeförbudet som ålagts mig

Jag tycker inte att det var så farligt. Faktum är att såna felskick oftast har lett till att det blir bättre för min del. Blir liksom lite rakare och inte så mycket spel efter det.
    Kanske att det t.o.m. hade varit bättre om han sett att du vill att han blir kär, är han då intresserad kan han slappna av lite och våga ta några steg till.

Men det du skriver här är ju verkligen harmlöst, han ser att du är intresserad, visst...men behöver inte vara så farligt.
    Möjligen om han är en gris och utnyttjar att du är lite mer nere än vad han är men då ska du ha maximal otur. 
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-12-29 14:52:27 följande:

Du får babbla hur mycket du vill för min del. Men du gjorde ett sånt ssnyggt upplägg så jag var bara tvungen Tungan ute
    Tråden är ju halvdöd när jag inte är här
    Men jag ska försöka tona ner. 
  • Papito
    Tusse85 skrev 2012-12-29 14:52:06 följande:
    Tack för dina ord, känns lite bättre nu :/ men man fattar alltså att jag är intresserad? :/
    Väntar fortfarande på svar från honom och väntan är hemsk!
    Skrev i sms efter oxå att det kunde varit värre för jag hade likagärna kunnat skicka det till en dejt som inte vet att jag har en kk typ...

Men tror tyvärr inte att han är intresserad... :/ det är ju trots allt han som sa att han såg oss som kk efter 4 dejter... Iofs avslutade jag då allt för att jag sa att jag är nyfiken på honom mer än sexet och då höll han med mig om att de kanske var bäst att vi avslutade. Men jag kom ju tillbaka och de sa han inte nej till och har heller inte frågat mig om riskerna att jag ska få känslor... Så han är väl ett svin ;) men jag har verkligen behandlat honom som en kk de senaste gångerna och åkt hem direkt efter sexet (fick ett sms sist att vad bråttom jag hade iväg) så han tvekar kanske inte heller om att jag ser honom som en kk :)

Men denna kille har nog varit singel mestadels av livet, aldrig varit sambo och kan tänka mig att han var en player när han va yngre... Så han kanske är nöjd med att ha en kk bara :p
    Ok, med infon du ger nu så finns det en risk att han bara ser dig som kk. Ni sa var ni stod, du valde att backa men kom tillbaka. I hans ögon är du fast, han behöver inte anstränga sig eller omvärdera sin position, du släpper ju till oavsett.
    Finns nog en risk att det blir en destruktiv relation för dig, där du hoppas att han ska bli kär men han ser det praktiska i att ha en kk som kommer när han visslar.
    Tror att du riskerar att bli väldigt sårad om ni kör på så här.
    Jag är ingen expert men tror att du kanske gör bäst i att klargöra att du vill mer än kk annars får det vara...men då måste du sluta sexa med honom...HELT!

• Papito
    Tusse85 skrev 2012-12-29 15:21:49 följande:
    Fast vet bara nu att jag är svag för honom, men samtidigt träffat jag andra och det vet han om. Just nu känns de snarare som jag har övertaget ändå (iaf innan detta sms) i och med att jag träffar andra och han vet att jag snart kan ha en pojkvän. Dessutom vet han att jag ska fira nyår med en Fd kk... Så tror jag spelar bra... Och kanske skulle jag heller aldrig få dom där riktigt starka känslorna heller... Kanske ligger mitt intresse mer i att jag inte kan få honom oxå ;)
    Skojar även med honom om han och andra tjejer... Och han har själv sagt att han inte är lika aktiv som jag...
    Men ja, i nuläget vet jag bara att jag trivs så bra med honom när jag är med honom men när jag inte är med honom raggar jag på andra ;p
    Ok, omvärderar igen...haha...med allt du berättar nu..och med all respekt för dig...

..så känns du inte jätteseriös (relationsmässigt) och det märker givetvis han också. Sen om han bryr sig eller inte, det är en annan femma, det vet vi inte. Men om vi fokuserar på dig så tror jag att du får svårt att hitta en kille som tar dig seriöst med det beteendet.

Är du verkligen ute efter något seriöst och vill ha något annat än en player tror jag att du måste reflektera över ditt beteende.
    Vill du bara ha skoj så spelar det ingen roll, då kan du bara köra på.

Bara tankar alltså, jag känner ju inte dig och har egentligen ingen aning. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!