Tusse85 skrev 2012-12-29 13:32:02 följande:
JAG DÖR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fy helvete vad jag skäms!!!
En kompis frågade hur de går med KK:n eftersom hon vet att jag är lite svag för honom. Jag tar kort på två sms han skrivit där han frågar om vi ses på söndag. Till bilden skriver jag "Han frågar om söndag trots att vi pratat om de många gånger, och när jag va i flen ville han att jag skulle komma till norrköping över kvällen.... så han verkar sakna mig iaf även om de bara är som KK :)"
TROR NI INTE JAG SKICKADE DET TILL KK:N AV MISSTAG?????????????????
jag dör verkligen nu och kommer aldrig våga träffa honom igen! Skickat två sms där jag skrev massa haha och att de skulle till bästa vännen som frågade hur de gick med honom osv. Hittils inge svar men tror han sover för han jobbar nog natt ikväll. MEN JAG DÖR.
Lär ju aldrig se honom igen...
eller killar, skulle ni se de som en rolig grej?? Behöver manlig åsikt! Vännen tyckte inte de va så farligt men jag mår skit...fy fan skrev att jag trodde han sakna mig...... fast kunde iofs råkat skriva att "fy fan vad jag hoppas han blir kär"
åsikter och hjälp tack!!
Akut läge så jag bortser från yttrandeförbudet som ålagts mig
Jag tycker inte att det var så farligt. Faktum är att såna felskick oftast har lett till att det blir bättre för min del. Blir liksom lite rakare och inte så mycket spel efter det.
Kanske att det t.o.m. hade varit bättre om han sett att du vill att han blir kär, är han då intresserad kan han slappna av lite och våga ta några steg till.
Men det du skriver här är ju verkligen harmlöst, han ser att du är intresserad, visst...men behöver inte vara så farligt.
Möjligen om han är en gris och utnyttjar att du är lite mer nere än vad han är men då ska du ha maximal otur.