Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

jessie01 skrev 2013-05-18 11:55:27 följande:
    jag har verkligen ingen konstig bild alls! står i jeans o jacka, o håller mina 2 hästar bara. inget avklätt, tamejfan ingenting!  visar aldrig för mycket!
    men e jäkligt trött på att få höra sånt. bara sex ses sex!
    fattar dom inte att jag söker seriöst?
    sen kanske jag ses som udda, då jag e rätt händig av mig, o spontan o impulsiv. händer alltid massa i mitt liv. detta har jag oxå tatt upp...
    är det så konstigt eg??
    kanske jag lägger in min bild här sen i presentationen. hur man nu gör? .... :P 

Är det något i din text som går att tolka som att det inte enbart är i seriöst syfte du är där?
  • Anonym (33-åring)
    jessie01 skrev 2013-05-18 12:15:15 följande:
    ja,,, jag har funderat på det?
    men kan inte finna nåt. :P
    jag skriver ju rätt spontant o beskriver ju bara att jag vill ha nån som e trygg i sin manlighet, o inte e rädd för att ha en tjej som hugger i o grejjsar med allting.
    sen skriver jag ju lite ditt o datt. tex att jag e fartgalen. tycker om rally, djur o natur,,
    att jag har eget, med massa djur, o på så sätt e i skogen o tar min ved.
    inget konstigt alls faktiskt. ...
    sen brukar jag skriva, att e det kk dom e ute efter, e det baybay!
    så tydligare än så kan jag ju inte va? 

Det där sista var ju väldigt tydligt =)
  • Anonym (33-åring)
    jessie01 skrev 2013-05-22 14:41:43 följande:
    hahaha! nu fick jag ett till sånt mail igår.
    "Hej! vill du knulla?"

gaaaah!........ 

Undrar vad reaktionen blir om man svara "Ja, gärna, när?"...
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-22 22:05:47 följande:
    Den hade lätt blivit: när?;) 

Vilket skulle få svaret "Det var ju det jag frågade".
  • Anonym (33-åring)
    040kille skrev 2013-05-24 12:42:14 följande:

Det är helstörigt, jag håller med. Där måste väl rimligen finnas något man kan berätta om sig själv. Men nivån på det stället är lågstadie, det är enklare att kolla bilder än att läsa text.... Jag brukar inleda med frågan "Vad gör du när du inte sitter inloggad här?" Det spelar ingen roll vad de svarar så är där inledeningen till ett samtal. Men det är väldigt sällan jag får svar. Följ den sidan någon månad eller så, så har ni konstaterat att där sitter alltid samma människor inloggade hela tiden så följdaktligen gör de väl inte så mycket mer än längtar efter att en prins ska hoppa ur datorn.

Jag var med på MP nån månad, eller egentligen bara några dagar. Samma tendens där, inklusive det faktum att hälften av tjejerna som är med på MP är också med på HP. Det är gratis att bli nobbad på det senare stället.

Menar du att du inleder med den frågan och sen skriver mer, eller att den frågan är (hela) det inledande meddelandet?
  • Anonym (33-åring)
    040kille skrev 2013-05-24 21:54:03 följande:

Lite olika. Är där något att knyta an till i presentationen kan man ju skriva med. I de flesta fall stannar det bara vid den... Kritik på den? Alla åsikter är bra åsikter.

Om du hade skrivit (bara) så till mig, så hade du fått ett lika kortfattat svar. Jag hade inte ställt nån följdfråga, eftersom att ditt meddelande inte visade på speciellt mycket vilja att föra en ordentlig konversation. Om du däremot skrivit nått mer och dessutom besvarat frågan själv också, så hade du fått ett utförligare svar med nån följdfråga eller fråga utifrån din presentation.
  • Anonym (33-åring)

Jag har faktiskt bokat in dejt nummer två med han jag fikade med för nån vecka sen. Eller, snarare så har han bokat in den Glad Så skönt att slippa ta initiativet för en gångs skull! Blir dessutom middag, på lite finare restaurang, det ser jag fram emot. Vi har mailat minst en gång om dan sen vi sågs, förutom i helgen då vi istället har sms:at lite grann. Tror jag får ett mail ikväll, för han har ett att svara på. Tänk om detta faktiskt kan bli nått... Solig

• Anonym (33-åring)
    ander25k skrev 2013-05-26 19:32:22 följande:
    PT ?

Var det ett erbjudande eller?
  • Anonym (33-åring)
    040kille skrev 2013-05-26 21:15:49 följande:
    Tack för det svaret, kanske läge att ändra lite....

Tänk på att det är min högst personliga åsikt, jag garanterar inte att andra funkar som jag Men jag föredrar meddelanden där

* nånting visar på att killen läst min profil
    * han berättar någonting om sig, som inte står i hans profil
    * det finns något att besvara, som inte är "läget?" och inte en stor svår fråga typ "Hur är din drömkille?" 

Dessutom ska meddelandet sakna sliskiga "komplimanger" och helst inte avslutas med puss/kram (det kan komma senare, när man mailat ett tag).  Men artig som jag är så svarar jag på det mesta som består av mer än tre ord och inte innehåller några otrevligheter
  • Anonym (33-åring)
    läderfejs skrev 2013-05-29 18:56:39 följande:
    att tjejer säger en sak och sen gör tvärtom lärde jag mig för längesen... förr gjorde jag misstaget att fråga tjejer om råd

Du tror att det är något som är unikt för tjejer? Och att det gäller alla tjejer?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!