Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Beya skrev 2013-02-08 18:14:04 följande:

Nä men vilken otur!! som det kan ställa till när det blir så. Men då svarar han säkert snart på det!

Det gjorde han, det kom precis ett svar. Han hade trott att jag hade blivit sjuk (kände mig halvrisig i början av veckan) och inte hade svarat därför. Sen hade det tydligen hänt nått på jobbet så han bad av de två anledningarna om att få skjuta upp dejten till nästa vecka.

Shit happens... 
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-02-08 18:30:55 följande:

Ta dig ett glas vin vetjaSkål  är du väldigt intresserad av honom? eller du kan tänka dig att "titta runt" lite på match ikväll?

Det är ingen dum idé, men med tanke på att min frukost bestod av två koppar te och min lunch visst uteblev, så tror jag att jag ska hitta på nått att äta före jag korkar upp nått Glad Ja, jag är ju det Skäms Så det blir inget leta-nya ikväll... 
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (hönan) skrev 2013-02-08 20:01:18 följande:
    e man väldigt taskig om man inte vill dejta killar som redan har barn?
    det tilltalar mej inte alls och jag känner att jag inte kan frångå det men e det fel? vill verkligen inte ha en kille som har barn.  

Nej det är inte fel. Man gör precis som man vill. Men urvalet blir ju klart mindre, åtminstone om man letar bland de över 30.
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-02-08 20:02:07 följande:
    Jaha det var den godispåsen det... jag vill ha mer!!Tungan ute

Ser att det är ganska många killar på hp som söker vänskap? vet att ni har sagt att det betyder att de söker kk, men en del skriver ändå så seriöst så det får mig att tvekaObestämd

Jag vill också ha mer! Tyst

Det kan säkert betyda kk för en del, men inte för alla.  
  • Anonym (33-åring)
    Ernst Hugo skrev 2013-02-08 20:02:37 följande:

Det var ett tag sedan jag skrev här Ville bara berätta att jag var på en härlig dejt med en kvinna från FL. Vi klickade rejält och fortsättning lär följa .....

Härligt!
  • Anonym (33-åring)

Rätt tyst här ikväll... ingen som vill skåla med mig och chittchatta lite?

• Anonym (33-åring)
    ulfsas skrev 2013-02-08 22:40:34 följande:
    Är det någon här eller är ni ute o deltar ?

Rätt tomt idag som sagt... Beya har slut på smågodis, vet inte om hon gick och la sig därför
  • Anonym (33-åring)
    Octavarium skrev 2013-02-08 22:55:19 följande:
    33 åring, gissar på att din dejt aldrig hörde av sig?

Både ja och nej. Har skrivit om det tidigare ikväll... match.com-appen strular, mitt senaste meddelande (i tisdags) har helt enkelt inte gått iväg. Finns inte med bland mina skickade-meddelanden, trots att det stod "ditt meddelande är skickat". Upptäckte det igår kväll när jag tänkte skicka ett "nähä, ångrade du dig?"-meddelande. Så skickade ett där jag skrev vad som hade hänt. Såg då att det heller inte funkade, gick in på websidan och skickade och förklarade igen. Det kom fram iaf. Han försökte svara idag på lunchen, men det funkade inte heller.... så nu har vi sagt att vi träffas nästa vecka istället (vi är upptagna i helgen). Han hade funderat på var jag tog vägen och om jag kanske hade blivit sjuk (kände mig krasslig i måndags/tisdags) och deckat i feber. Så, frid och fröjd, men lite tråkig fredag. Fast vi har iaf skickat lite meddelanden till varandra. =) 
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-02-10 15:32:04 följande:
    ... och ...

Om han inte hör av sig, jaga rätt på honom vettja! 

Ja men precis!

(hoppas att jag inte ses som anonym) 
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-02-10 16:41:00 följande:
    Vad kul att det händer positiva grejer här igen! 

Noone, minns inte den killen men låter som något som kunde ha hänt mig. Måste du flytta då? Eller kan du känna efter dessa veckor och ta det då?

Afro- Härligt, tycker precis som de andra att du ska sluta noja! Var inte naiv men noja heller inte ihjäl det fina, ta en dag i sänder!

Jag har varit på dejt jag med, gillar också killen ifråga. Han är supertrevlig, smart, snygg, rolig...vad mer kan man önska? Och han ville absolut att vi ska höras igen, men nu sitter jag också och undrar är det mitt jobb att höra av mig nu eller ska jag invänta honom?

Sluta att fundera på hur "det ska vara" och gör som du känner för =)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!