Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-02-14 20:20:16 följande:
    ... dom har läst men inte brytt sig om att titta (inga besök)

Det tolkar jag som totalt ointresse ? 

Mnja... lite. Fast jag kan ibland läsa inkomna meddelanden när jag bara har en liten stund över, men gå tillbaka och svara/läsa mer senare. Men det är ju jag det, och jag har inte fått nått sånt där meddelande idag... =)
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-02-14 20:27:22 följande:
    Det är ju för att du är anonym

...och för att jag inte hänger på HP, kanske...

Här är förresten ett exempel på ett sådant meddelande som jag fick för ett tag sen:

"Hej
    Vilken himla bra skrven profil...!
    Det skulle förvåna mig mycket om 2013 inte kommer att bli kärlekens år för dig. Du får mig att vilja vara 4 år yngre och ta gitarrlektioner :)
    Lycka till"

(det står i min profil att jag är lite svag för män som klinkar på gitarr)

Sånt blir man glad av! Och det var kul att läsa det igen nu, jag sitter och försöker få tillbaka lite nätdejtarinspiration...           
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-02-14 20:46:06 följande:
    Hmm... jag har en ukulele liggandes...
    Det var väldigt bra skrivet av honom!

... du får väl hänga på HP då  
    Kan säkert funka det också, man får ju inte vara huur kinkig som helst, det räcker med ytligheter som rökning och dialekter Cool

Nä, ska hålla mig därifrån ett tag till, så att det hinner droppa in lite nytt folk. Jag bor i för liten stad och har en massa dumma krav om att folk ska bo nära och vara lagom gamla för att vara intressanta.
  • Anonym (33-åring)

Varför är det så himla många killar som envisas med att ha foton där de har mc-hjälp, skidhjälm eller mössa på sig för? Jag vill ju se hur de ser ut!

• Anonym (33-åring)
    Anonym (mia) skrev 2013-02-14 21:19:29 följande:
    what? Tycker du att jag har skrivit elakt till dig, eller varför skriver du så?

Jag tycker att det verkar ha bilivt något missförstånd här. Jag har inte uppfattat att du sagt nått taskigt, och nu tittade jag på "visa endast" (det har tydligen funnits en Mia också i tråden, men det var inte heller nått elakt) och jag hittade inget då heller. Så, såvida det inte har modererats bort inlägg, tror jag på missförstånd...
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-02-14 20:38:43 följande:
    Åh....

Såg precis höjden av ytlighet (och hon visste om det)

Ni vet, när man läser att hon "söker en man som är lång" ...

... I nästa mening konstatera hon att hon sökte en man som matchade hennes skor

Helt underbart skämtsam och ironisk presentation. Tyvärr snusare, går fetbort  

Hon är ju en sån som är värd ett "Vill bara säga att din presentation är helt underbar, gillar ironin och att du är så skämtsam. Synd att du snusar..."
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-02-14 21:56:48 följande:
    Fast,

just där spelade det väl ingen roll egentligen - jag tror inte hon kommer sluta snusa - och jag är verkligen inte intresserad av någon rökare/snusare - så då blir det ju inte som en sorts omvänd psykologi att jag säger det för att jag egentligen vill ha kontakt, för det vill jag ju inte ...

Foten i munnen 

Vem vet, hon kanske slutar för den rätte. Och om inte annat, så kan du väl glädja henne med att hon får höra (läsa) att nån gillar det hon skriver.
  • Anonym (33-åring)

Så. Nu har jag skrivit till 5 killar (samt besvarat de där snabbfrågorna som man kan ha på match till en sjätte). Om inget vettigt faller ut av detta, tror jag att jag får ta det som att nätdejting bör ligga på hyllan ett tag framöver för min del.

Nu ska jag sluta spamma tråden för ikväll Tyst 

• Anonym (33-åring)
    Kreativt kaos skrev 2013-02-16 19:57:35 följande:
    Har oxå hört om slutna trådar, dock ingen aning om hur de går till.... Men känns ju som dom flesta "kommit ut" nu så ingen som förstör sin anonymitet genom en sluten tråd längre väl... Då kan man ju öppna sig lite mer om folk man pratar med och måste inte vara diskret OM fel person skulle läsa tråden...

Det är väl bara jag och fröken Trådstartare kvar som är anonyma stammisar.

Grupp heter det om man vill att bara de som blir godkända (av den som skapar gruppen?) ska få läsa och skriva. 
  • Anonym (33-åring)

Grattis till oss, idag fyller vår trevliga tråd ett år!

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!