Papito skrev 2013-03-11 17:21:54 följande:
Jag säger inte att man inte ska skriva det, framförallt om man faktiskt reser mycket. Då är det en väsentlig del av dig. Men det är ju helt omöjligt att precis ALLA reser och ska hitta sig själva i Indien, Kenya, Seychellerna, St Anton och hälsar på Ariel nere i Atlantis
De allra allra flesta människor jag känner gillar att resa men det är otroligt olika hur mycket man faktiskt gör det. De allra flesta jag känner gillar att öta kyckling också men det är troligen bara de med egen hönsgård som skriver om det
Är du en person som reser mycket ska det givetvis framgå..men gillar du att resa men kommer inte iväg så ofta, skriv det då men lägg till ett par saker till du gillar, stick ut lite från mängden. Alla är så rädda att falla ur mallen men vad f-n, söker inte alla någon speciell?
För egen del söker jag någon som INTE reser tre ggr om året eller vill göra en långresa per år, det funkar inte med det liv jag lever just nu..men det är klart att jag inte vill att tjejen ifråga vägrar åka med om det någon gång blir en resa.
Nej, jag menar inte heller att man inte ska, men jag undrar konkrekt HUR man ska... Jag är precis tvärt om, jag vill inte passa in i nån tråkig mall =)