Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2013-03-10 13:21:31 följande:
    33-åring, vi har varit med länge i tråden och jag tror att du också kan se att jag har lätt för att hitta flyt i skrivandet, att jag inte är typen som korsförhör....så exemplet jag gav, det var inte så att jag ställde en miljon frågor, jag vill hävda att den enda lilla tillstymmelsen till flyt som fanns, den stod jag för

Men jag förstår dig, att du inte orkar vara den som drar hela tiden, det är uppenbart att även engagerade tjejer måste kämpa eftersom det finns många lata och oengagerade killar också¨.
    Nä, jag trodde nog inte heller att du var riktigt så kortfattad som andra än, har som sagt sett dig skriva Flört Jag fortsatte bara att spinna på samma ämne.
  • Anonym (33-åring)
    Kreativt kaos skrev 2013-03-10 19:09:23 följande:
    Dejt imorgon med Mr Perfekt! För ovanlighetens skull är jag skitnervös och dessutom orolig att jag ska gilla honom. Men men....

Det kommer gå kanon! Var bara vanliga Tusse, tänk inte på vad som skulle kunna bli utan ta det som det kommer.
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-10 19:20:08 följande:
    ooook...törs man ens säga att jag varit på dejt sen kl 20 i fredags tills söndag ca kl 17?

Det låter inte det minsta otrevligt!
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-10 19:32:44 följande:
    jaa...man hinner ju göra rätt mycket på två dygn:)

Vi hann laga mat 4 ggr, rätt bra aktivitet för att se om man funkar ihop i en praktisk situation. vi pratade en himla massa, drack vin, spelade sällskapsspel, såg på mello...och ja...lite till som ni säkert kan räkna ut:)

Avis Flört
  • Anonym (33-åring)
    Filipis skrev 2013-03-10 20:51:49 följande:
    Jag är ju ingen Mello- nörd. Alls. Satt i början och undrade om det var den riktiga finalen.. Sedan kom Tommy och gänget och min 10-åring.." Ehh, det här är ju bara gubbar typ"
    Men det är ju mys med kidsen :)

Vem vann?
  • Anonym (33-åring)

Hmm... minns ni att jag för ett tag sen loggade in på dejtingsajten och bad om ursäkt till några efter att inte ha svarat på 2 veckor? Och att jag frågade två av dem om vi skulle ta en fika istället? Den ena svarade efter några dagar att han dejtade någon för tillfället och därför passade på fika. Jag lyckönskade. Den andra svarade igår. Nu har vi bestämt fika på onsdag.

• Anonym (33-åring)
    Anonym skrev 2013-03-10 22:59:10 följande:
    men fy så elakt att hänga ut afro79 som du gör,, med ditt inlägg och allt du skriver om henne här i tråden i detalj och lämnar massa information.

Jag tänker inte ta ställning i "sakfrågan", men i stort sett allt som Papito skriver har man kunnat läsa förut, om man hängt i vår (oftast) väldigt trevliga tråd. Däremot vore det kanske inte helt fel om båda två valde att ta sånna här personliga grejer i privata meddelanden istället.

Papito, Afro; jag vill gärna att ni båda stannar i tråden, ni har båda varit med och tillfört mycket här. 
  • Anonym (33-åring)
    Anonym skrev 2013-03-10 23:42:48 följande:
    Eller du kanske är papito?

Är det inte skumt nog bara att han jämt är i tråden oinloggad, som röd plupp istället för grön? Fast kanske ingen mera som reflekterat över det. 

Men snälla, kan vi inte lägga ner allt misstänkande hit och dit?

För tillfället är Papito grönpluppad. 
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 16:37:36 följande:
    En enda tjej till som ÄLSKAR att träna och RESA och jag spyr...

Det där tycker jag är så himla svårt. Man kan inte skriva att man gillar att resa, för det skriver alla. Men jag som faktiskt reser en hel del (var tex till Indien, Oman, USA, 3*Spanien) under en 12-månadersperiod, jag vill helt inte träffa nån som tycker att det är trevligast att stanna hemma... Gällande träning så kan man kanske låta bli att skriva nått, men samtidigt känns det som att man faller bort om man är en soffpotatis. Så... vad skriver man?
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 17:21:54 följande:
    Jag säger inte att man inte ska skriva det, framförallt om man faktiskt reser mycket. Då är det en väsentlig del av dig. Men det är ju helt omöjligt att precis ALLA reser och ska hitta sig själva i Indien, Kenya, Seychellerna, St Anton och hälsar på Ariel nere i Atlantis

De allra allra flesta människor jag känner gillar att resa men det är otroligt olika hur mycket man faktiskt gör det. De allra flesta jag känner gillar att öta kyckling också men det är troligen bara de med egen hönsgård som skriver om det

Är du en person som reser mycket ska det givetvis framgå..men gillar du att resa men kommer inte iväg så ofta, skriv det då men lägg till ett par saker till du gillar, stick ut lite från mängden. Alla är så rädda att falla ur mallen men vad f-n, söker inte alla någon speciell?

För egen del söker jag någon som INTE reser tre ggr om året eller vill göra en långresa per år, det funkar inte med det liv jag lever just nu..men det är klart att jag inte vill att tjejen ifråga vägrar åka med om det någon gång blir en resa.

Nej, jag menar inte heller att man inte ska, men jag undrar konkrekt HUR man ska... Jag är precis tvärt om, jag vill inte passa in i nån tråkig mall =)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!