Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Beya skrev 2013-03-11 16:43:12 följande:

Håller med och vill lägga till alla som har båda fötterna på jorden!

Är det ett förfinat sätt att säga att man inte ligger med folk hur som helst? För ligger man har man ju oftast inte fötterna på jorden Tungan ute

Finns så himla många klyschor, man får kämpa en del med sin profil för att undvika dem. 
  • Anonym (33-åring)
    Kreativt kaos skrev 2013-03-11 17:29:25 följande:
    Dejt om 2 timmar då. Jag som aldrig brukar vara nervös vill mest gå och spy nu. Precis tagit en tupplur för att få bort huvudvärken som var på g :/

Har nu dock en dryckesfråga! Han kör ju bil till mig så alkohol är inte aktuellt men att köpa hem cola känns lite fjortis-varning.. Så vad hade ni bjudit på i dryckesväg?? Kaffe kan jag själv inte dricka kvällstid :/

Herrljungas päroncider. I fina glas. (eller nej, det hade jag inte, för jag hade inte vågat bjuda hem nån jag aldrig träffat, men den är iaf god och något mer vuxen än Cola samt alkoholfri)
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 17:41:40 följande:
    Alltså..jag kanske är lite för naiv, blåögd eller romantisk i det här avseendet men jag tror att alla, ja ALLA människor är unika och har något unikt att komma med. Sen är det inte alla som ser det där unika, vi faller ju alla för olika saker.

Men som i ditt fall, du skriver själv att du känner att du måste ha med träning för annars faller du ur ramen..tänk tvärtom, skit i att skriva att du tränar. Dels framkommer det ändå alltid efter max två mail och dels kan det vara befriande för läsaren..du fokuserar på annat och han behöver inte känna att han är körd för att han missade gymmet två ggr förra veckan.
    Vad är speciellt för just dig? Vad gör att just du är en kanontjej?
    Behöver inte vara några stora avslöjande saker..kan vara små charmiga egenheter som gör att just HAN känner att du är rätt.

Fast det skrev jag väl inte, att jag kände att jag måste ha med träning?
  • Anonym (33-åring)

Känner mig lite utanför som inte är med i den anonyma tråden. Är aktiviteten där hög?

• Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 18:17:44 följande:
    Du skrev inte att du hade med det, du skrev som ovan, jag misstolkade. Sorry!

Tänkte väl det Flört I mina profiler har jag valt att skriva att jag tränar i mindre mängd för kroppens skull, i lite olika formuleringar under min tid i dejtingdjungeln. Ibland har jag inte haft med nått om det alls. I början av dejtingkarriären skrev jag att jag gillar att resa, men när jag såg att alla skrev det så har jag formulerat om det. I och med den här diskussionen var jag precis in och läste vad där står för tillfället och insåg att det ser ut som att jag bara vill ligga på en strand när jag är ute och reser, vilket ju inte stämmer. Vill uppleva nya kulturer också (har tex gjort en femveckors rundresa i Afrika occh högst upp på önskelistan för tillfället står volontärarbete på afrikanskt barnhem). Får fundera ut nån bra uppdatering av texten.
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 19:15:07 följande:

Tänkte väl det Flört I mina profiler har jag valt att skriva att jag tränar i mindre mängd för kroppens skull, i lite olika formuleringar under min tid i dejtingdjungeln. Ibland har jag inte haft med nått om det alls. I början av dejtingkarriären skrev jag att jag gillar att resa, men när jag såg att alla skrev det så har jag formulerat om det. I och med den här diskussionen var jag precis in och läste vad där står för tillfället och insåg att det ser ut som att jag bara vill ligga på en strand när jag är ute och reser, vilket ju inte stämmer. Vill uppleva nya kulturer också (har tex gjort en femveckors rundresa i Afrika occh högst upp på önskelistan för tillfället står volontärarbete på afrikanskt barnhem). Får fundera ut nån bra uppdatering av texten.

Sådär, justerat! Tack för bollandet Papito.
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 19:29:49 följande:
    Vassego, kul att kunna bidra till framtida bröllop!

Oj vilka förhoppningar du har på mig. Själv har jag gett upp sånna tankar, mina förhoppningar för tillfället stannar vid nån trevlig pratstund och kanske en kram.
  • Anonym (33-åring)
    Kreativt kaos skrev 2013-03-11 19:33:13 följande:
    Klart du är välkommen!!! Ansök på :) Du med 33-åringen om du vill, de är ju enbart dom gamla vanliga där om du tycker de är okej att inte vara anonym för oss....

Den är ju mer för dom där detaljerna man inte vågar skriva här. Jag skriver ju ändå här i första hand men sen är de lite grejer jag vill dela med mig om som jag inte vågar skriva här och då används den :) tex de negativa med denna dejt... och sitter nu och väntar och fick plötsligt en dålig känsla i magen men oxå pga grejer jag inte vill skriva här OM fel person skulle läsa =/

Har funderat på det, men avvaktar nog lite till. Fast, ja g skulle ju gärna få lite feedback på min profiltext... nja, inte än. Vem bestämmer vem som ska släppas in och inte? Jag menar, det går ju inte att skilja mig från andra anonyma...

Såja, släpp alla tankar, bara go with the flow och se vad som händer! 
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 19:42:58 följande:
    Fan alltså...när jag "hör" dig säga så..då vill jag antingen ge dig en kram eller ge dig en föreläsning om positivt tänkande. Klart du kommer att träffa någon, det är jag övertygad om..sen har man tyngre perioder, så är det ju också.

*ler* Det var värst va gullig du är mot mig idag... Flört En kram hjälper alltid (mot allt!) men positivt tänkande är jag faktiskt väldigt bra på. Får faktiskt ofta höra att jag tänker så positivt, har tom hört det från beteendevetare och psykologer. Ser oftast saker från den ljusa sidan. Just det dr inlägget kan helt klart tolkas anorlunda, men det har också en botten i att jag av andra skäl inte längre vill gifta mig. Tor jag. Dessutom är jag så less på nätdejtingutbudet att jag "tappat hoppet" om just det, och det var ju nätdejtingprofilen jag uppdaterade...
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 19:53:33 följande:
    Om du vågar outa dig för mig kan jag kolla på texten.

Som sagt, inte än, och om det blir så blir det i anonyma tråden.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!