Tusse85 skrev 2013-02-03 23:44:14 följande:
Dejten va trevlig och nej vi hade inte sex, inte ens hångel så ni med vadslagningen förlorade.
Dock fick jag en skum känsla ändå men han skickade sms när han åkte hem om att han hade haft en jättetrevlig kväll, fick ett jättegulligt sms dagen efter och att han såg fram emot att få träffa mig igen osv. Men som sagt, hade skum känsla.
Denna man jobbar som brandman och då jag dejtat en brandman tidigare i samma kommun som denna kille bodde i så frågade jag helt enkelt min fd dejt om han visste något om min nuvarande dejt. Min fd dejt visste dock inte vem min nuvarande dejt var så jag skickade en bild till honom.... visar sig att killen inte bara sagt fel namn till mig utan han har både fru, villa och barn där hemma.
Skickade ett sms till dejten och varken fått svar eller hört ett skit från honom sedan dess. Blir så jävla arg.
Jag och män i uniformer hör inte ihop!!!
Och sen lyckats få två killar som jobbar ihop att börja "tävla" om mig, var ju inte riktigt meningen :S De festade även ihop igår och egentligen skulle jag oxå gått ut men då båda smsade mig osv så jag ställdehelt enkelt in för pallade inte.... fått sms från båda idag oxå :p gah, varför känns detta så jävla typiskt mig :(
Tusse Tusse Tusse
*skakar på huvudet*
Du lyckades åtminstone reda ut det lite granna
Tror du måste inse att du har en rätt svag punkt för män i unifor (och antagligen ge efter för den svagheten
)
Men den gifta grabben, det är ju bara att dumpa direkt. Om inte annat så bara för at han inte är ärlig mot dig - även om du kunde bortse från att han inte är ärlig mot sin fru ...
Så - är det 3 eller två vi pratar om ? Om det är två då är ju den ena dumpad och du har en kvar - we got a winner
Ärligt talat, oavsett att det struligt, så låter det som om att du har väldigt roligt också, och det är väl inte fel ?