Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Ah, ja, jag ser skillnaden. Det får bli kvällens projekt att testa det Rainbow, Tusse.

• Angelven
    Kreativt kaos skrev 2013-02-14 16:21:49 följande:
    Angelven, vill ha manlig åsikt oxå, ska jag kräva en tid från dejten? :/

För blir ju orolig oxå att mitt dåliga tålamod ska paja allt igen.

Killar verkar även skrämmas lite av mig har jag märkt på senaste, kanske just oxå för att jag på senaste tiden ignorerat "player" killarna och gett mig på dom som inte är helt min stil men då känns det inte som dom fattar att jag är seriös om att jag faktiskt vill träffa dem :/

Tycker du skall be om en tid. Risken är förstås att du skrämmer bort en blyg och försiktig kille men då skall han vara bra mycket försiktigare än jag

Fördelen är aty du kanske inte sitter i onödan och väntar på ett svar som inte kommer.
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-14 18:09:16 följande:

Skumt, att han inte föreslagit en dejt?
    Tycker alltid killar brukar vara snabba med det...  
    Inte jag - jag brukar (oftast) låta tjejen föreslå det och så vara vidöppen med ett "självklart, när passar det?"
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-14 18:51:28 följande:

Där tänker jag att har de inte fyllt i, så röker/snusar de och vill inte riktigt stå för det. Jag utesluter de flesta som gör så (jag är ännu mindre kompromissbar än du på den punkten), i sällsynta fall kan jag svara ett, möjligen två meddelanden innan jag frågar rakt ut.

Hmm... undar om det är ytligt att utesluta rökare också...  
    Jupp, hur ytligt som helst...

Det är nästan mera ytligt än att utesluta på dialekt  

Du har nog rätt, iom att allt annat varit ifyllt. 
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-14 19:05:02 följande:

Jag tror jag passar in på flera.. synd att du faller utanför min högsta-ålder-som-känns-ok...
    "Du stämmer tyvärr inte in på det jag söker, men du var så söt att jag kunde inte låta bli att säga det innan jag letar vidare. Lycka till!"

Tungan ute
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-14 18:48:35 följande:
    Jag har skickat några sådana. Tycker man kan glädja folk, och om man spontat tycker att nån ser bra ut eller verkar väldigt snäll eller whatever, så kan man ju berätta det. Har fått positiv respons, men... eftersom jag sagt att jag eg inte är intresserad så har svaret varit av samma typ. Så jag tror inte att det är nån bra raggningsmetod. 
    Kan ju hålla med hittils.

6 ivägskickade sådana, inga svar  

Allihopa där det faktiskt varit just så - söt men någonting som inte stämde mot vad jag söker (ålder/barn typ) 
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-14 19:38:06 följande:

Jag vill ha nån stans mellan 185-188 cm
    ... 2 cm för kort då ...
  • Angelven
    Papito skrev 2013-02-14 19:39:14 följande:
    Noone Bird och (33-åring), vilka konstiga killar ni råkar på. Noone du måste ju ha världsrekord i otur på den fronten. Okej för att en kille kan vara kass och/eller inte intresserad men att höra av sig hör ändå tid vanligt hyfs. Nu har jag inte dejtat så mycket men det skulle aldrig falla mig in att inte höra av mig efter en dejt, oavsett vad jag tyckte om den.

Eller är det så illa att det vanliga är att killar gör så?
    Vet ni papito,
    ni och jag är ett utdöende släkte... gentlemen kallar vi oss

(Jag hör alltid av mig) 
  • Angelven
    Papito skrev 2013-02-14 19:54:30 följande:
    Jag har egentligen inga direkta krav jag heller....bara hon är 171 cm, 67 kg, blond, normalbyggd, har humor, charm och tar för sig i sängen. Hon måste iofs vara hyfsat smart, djup och klara av att reflektera över sig själv och andra. Hon ska vara empatisk och ha förmågan att prata om sina känslor.
    Jag vill att hon är klar med partylivet och inte längre behöver spendera längre perioder i Asien för att hitta sig själv. Men hon ska givetvis tycka att det är kul att gå ut ibland och resa tillsammans med mig och mina barn. Som hobby ska hon helst ha jogging...allt annat går fetbort...möjligen kan hon få spela tennis.
    Hon ska passa i jeans, kjol, klänning och sportiga kläder.
    Hon ska inte vara fööör fotbollsintresserad men ha lite koll iaf.
    Hm...inte jobba kvällar eller helger, inte resa för mycket i jobbet och det ska vara ett jobb med flextid.....och hon ska vara bra på att laga mat och gilla grillat.
    Hennes familj ska vara stabil och välkomnande.

Så egentligen är jag rätt enkel att ha att göra med
    Cool

Tror Afro passar rakt in ...
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-14 19:54:47 följande:

Synd för dig! Fast jag hade kanske kunnat kompromissa. Du har cash va??
    Nah, men jag kan kompensera enkelt med midjemåttet istället, funkar det ? Tungan ute
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!