Apollo skrev 2013-01-27 23:51:52 följande:
Jag tycker det är ganska oseriöst och jag skulle släppa en tjej som gjorde det omedelbart om jag var medveten om det.
Det finns säkert både killar och tjejer som tycker det är helt okej, precis som det finns både killar och tjejer som tycker ONS är helt fantastiskt. Det är inte min grej, jag fokuserar på en person och om det inte fungerar och man upptäcker det innan man fått känslor så är det ju bara att hoppa vidare.
Det som är jobbigt är om man fått känslor för någon och det skiter sig, jag brukar inte släppa så fort då... men nu skriver jag här istället. Men det är hur jag är, så länge allt gått juste till så kan man iallafall försöka trycka undan känslor osv. Det finns ingen fördel med något annat tillväga gångsätt.
Det är nog för att du tar dejting alldeles för seriöst
Du borde kanske fundera lite över om du tar en dejt ungefär som katten i ditt tidigare inlägg ?
En dejt är bara en dejt, man känner sig fram lite, kollar om man kanske tycker om varandra när man träffas också. Det är inte en förlovning att säga ja till en dejt, det är bara en träff mellan två vänner, som kanske upptäcker att de är just vänner eller kanske upptäcker att de vill vara mycket mera än vänner - och tills bägge säger att "jo, vi vill vara mera än vänner" - så har jag, precis som tusse, inget problem med att dejta flera och inget problem med att tjejen gör det också.
Men så tror jag inte heller på "She said 'Hello', we are gonna get married!"