Ärliga nätdejtingstråden!
Hon bara är sån.
Och vissa verkar vara det. Det bara flyter på.
Vi andra.... not so much.
Jag ska träffa hans bästa vänner på fredag. Det känns bra.
Men är det ens bra eller önskvärt? Jag tror att man mår bra av att landa lite innan man ger sig in i nästa relation (även om det är lättare sagt än gjort).
Hur definieras vi andra då, vi mellanmjölkare, vi som har lagom svårt att träffa någon?
Jag har nog aldrig haft riktigt svårt att träffa någon (peppar peppar ta i trä). Även om det inte heller regnar tjejer omkring mig och jag också haft singelperioder. Men jag har aldrig behövt fundera så mycket utan när jag varit redo har det kommit naturligt och då har jag träffat någon lagom fort.
Då menar jag inte att jag tagit första bästa utan att jag träffat någon utifrån vad jag då tyckte passade mig bäst. Men det är också svårt, jag ångrar inte mina längre relationer men kan idag se att jag fallit för en typ av tjejer som egentligen inte passar mig. Innebär det att jag har svårt att träffa den rätta eller att jag är grym och kommer att hitta rätt när jag väl fattat fullt ut vad jag vill ha?
Skojade lite men är ni med på vad jag menar? Är det ett misslyckande att jag valt fel typer och har jag då svårt att träffa rätt eller kan det anses lyckat eftersom jag valde efter vad jag trodde passade mig?
Jag vet vad jag tycker, vad anser ni andra....och hur definieras vi mellanmjölkare av er ödestroende?