• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Singeltjejen) skrev 2012-10-10 22:20:17 följande:
    Anonym (b) - Ja, det är sant.. Tack för peppen :) Haha, ja vi får se... Nu har jag träffat fyra personer från nätet, med två av dem har det blivit en andra dejt, men stannat där. Vete tusan hur många man måste träffa innan man hittar rätt... ;) Nåja, känns redan bättre faktiskt!

Anonym (singelmorsa) - Faktiskt! 
    Precis, lika bra att veta det nu än att gå på tre dejter till innan han klämmer ur sig det.
    Blir roligare när du väl träffar någon också, då märker du också skillnaden. 
  • Papito

GRATTIS MODESTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg 3000!

Jaha, så Tavelkrok tog lite hjälp, bra där!

• Papito

Apropå raggdiskussionen, jag är nog rätt ok på det irl. Jag är ganska mycket sån som jag är här. Skrattar och skojar ofta, kan vara djup, analytisk och reflekterande etc. Uppfattas ofta som charmig, glad, snäll och hyfsat smart och allmänbildad.

Det jag är kass på är krogragg. Dels för att jag inte är en krogmänniska, går gärna ut och röjer någon gång ibland men inte så ofta..och dels för att själva jargongen och ytligheten inte är min grej. Jag tror inte att jag ser så himla dum ut men mina bästa egenskaper kommer nog fram bättre under lugnare former...en pub, hemma, på jobbet, på nätet...där det går att prata helt enkelt

Haha, nu låter det som att jag är en skräcködla..men det tror jag faktiskt inte

• Papito
    modesto skrev 2012-10-12 16:59:46 följande:
    Menar du att du är scräcködla bara för att du inte gillar ragga på krogen? Själv har jag aldrig ens varit på krogen annat än att äta med någon jag känner. men då heter det kanske inte krogen, jag vet inte. Jag anser mig inte vara scräcködla i alla fall.

Nej, jag menar att jag INTE är en skräcködla...men folk kanske tolkade det så eftersom krogen är mitt sämsta raggställe och där går man mer på utseende.

Är du med?

Gött Tavelkrok!
    Nu fick du lite Egoboost av Modesto och hon ser bra ut (om det är hon på bilden) så du har nog en hel del att komma med även på den fronten då. Ge inte upp!
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2012-10-10 23:45:51 följande:

Och du peppar bäst av alla! :D

Hinner knappt läsa just nu, än mindre skriva (fast för ER tar jag mig ju lite tid förstås ). Usch jag har fastnat med den där förbaskade playern, kompisens strul ni vet. Har varit mycket bestämd av mig men så dyker han upp som gubben ur lådan när man minst anar det och inte minst är lite ur balans, och då har jag svårt att säga nej. Knasigt. Men det är helt okej, jag känner att jag kan vara rak med honom och det är skönt. Det lär ju inte bli något mellan oss men det är helt okej för min del, jag kan leva både med eller utan. 

Snart ska jag och min lille son flytta till större! Det ska bli underbart (hoppas jag) och då ska jag ta tag i det där med det seiösa dejtandet igen, nästa år är det jag som inte är singel längre!!        

Tack Tabben!
  • Papito

JM, kan du inte förklara vad som hänt?

Hoppas allt är bra med dig.

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-14 08:31:02 följande:
    Vad synd!! men han kände säkert att han behövde en paus. Om du läser detta JM så är du välkommen tillbaka när du känner för det! tror vi alla kommer att sakna dig lite faktiskt...

Precis!

Tänker likadant.

Känner du för det är du välkommen tillbaka, om inte så Lycka till! Du verkar vara en bra och skärpt grabb så förr eller senare vänder det och blir bättre.

Ha det gött/ Papito
  • Papito

Märkligt att 33-åring inte uppdaterat lite. vi får anta att dejten fortfarande pågår

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-15 21:32:55 följande:
    Härlig känsla

För mig har känslan stämt väl i verkligheten med de man har klickat bra med via mail. Så det tror jag det gör för er med

Jaså du...?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!