Anonym (b) skrev 2012-10-07 10:58:38 följande:
Till mitt försvar...så tyckte jag ju att den här killen var så trevlig och "vettig" så jag ville ändå ge honom chansen. Tänkte att om vi har kemi så... hoppades ju på det och om man inte ens har kysst varandra så kan man inte veta helt säkert
tänkte ju bara ge honom en puss på kinden men då tog han för sig
jag avslutade dock det rätt snabbt.
För mig är det så att en kille kan inte vara för på om han är rätt( jo om det är extremt förstås
) men jag uppskattar en man som hör av sig när han ska och som man inte behöver fundera så mycket över var man har honom. Så där är jag väl lite annorlunda mot många som gillar de här spelen. Jag gillar inte spel.
Sluta nu, du sa redan innan att han var skumt mycket på och att du skulle avsluta det..sen sög det lite i tarrmen och du slätade av honom
Avslutade det snabbt? Han kysstes som en gud sa du! Nästan så att du tänkte ge psychot en chans till...haha.
För övrigt håller jag, som så ofta förr, med dig, det är väldigt svårt för en tjej att vara för på om hon känns rätt och bra. Jsg är inte heller förtjust i alla dessa spel. Är jag intresserad så visar jag det (i olika grader givetvis, är jag osäker på var jag har tjejen kanske jag inte är riktigt lika tydlig) och jag vill helst att tjejen är tydlig mot mig ocksdå, oavsett vad hon känner.
Hm, börjar nästan bli lite dejtsugen efter allt snack inatt. Jag har ju inte deltagit så mycket i den typen av samtal men nu när man babblar om det dras man med lite.
(b), du ska inte upp till Götet och köpa räkor snart?
(singelmorsa) lägg ner James Dean, det leder ingen vart...dejta Don Juan de Marco istället...
(Noone), skippa Spy Bar så får du ett gratis paraply av mig på hångeldejten